י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
16 שכונות בירושלים

62 ערים ויישובים: הלמידה מרחוק חוזרת

החשש הגדול התאמת והזינוק בתחלואה הפך למאיים יותר ויותר, בצל הזינוק ועל פי הדיווחים על 'ריסון מהודק', עדכן הבוקר משרד החינוך כי הלמידה מרחוק חוזרת ביישובים ובערים האדומות והכתומות

 62 ערים ויישובים: הלמידה מרחוק חוזרת
ילדים בכיתה עם מסכות. אילוסטרציה צילום: דוברות עיריית עכו

הריסון המהודק כבר כאן: בכירי משרד הבריאות וחברים קבינט הקורונה הזהירו במהלך כל התקופה לאחר שוך הגל השני, כי ב-2500 חולים ביממה ייאלצו להטיל מחדש הגבלות. ולאור כך שבימים האחרונים אנחנו יותר קרובים ל-3000 חולים ביום רח"ל, מל-2500, הריסון המהודק הופך מדיבורים למעשים.

על פי הדיווח שלח הבוקר (שישי) מזכיר הממשלה צחי ברוומן מסמך מיוחד ליושב ראש וועדת החינוך כמו גם שרי הבריאות ובחינוך היועמ"ש ועוד. היוצא המכתב הוא כי מערכת החינוך בערים האדומות והכתומות ישובו למתכונת של למידה מרחוק.

מדובר ב-22 יישובים וערים אדומות ו-41 כתומות. כאשר הבולטת ברשימה היא ירושלים אחרי ש-16 שכונות בעיר הוכרזו כאדומות וכתומות.

על פי עדכון משרד החינוך מדובר ב 220,000 ילדים שלא ילכו לבית הספר החל מיום ראשון.

מוקדם יותר דווח כי 2,809 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-368,759, כך על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, כאשר על פי הנתונים, אמש בוצעו 79,521 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 22,258. מספר המונשמים המשיך לעלות ועמד על 105 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 419 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועמד על 3,050.

במקביל שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עמד הבוקר על 3.6%.

ירושלים עיר אדומה קורונה למידה מרחוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד