י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מזהיר משאננות

השר ליצמן: כך התמודדתי עם נגיף הקורונה

שר השיכון יעקב ליצמן שחזר בראיון מיוחד את אשר עבר עליו בתקופה בה נגיף הקורונה השתלט על גופו, והזהיר את המזלזלים: "עד שלא תעברו את זה לא תבינו על מה אנחנו מדברים. את כל אחד זה יכול לתפוס אחרת"

השר ליצמן: כך התמודדתי עם נגיף הקורונה
פלאש 90

החיסונים לנגיף הקורונה כבר כאן, ומבצע 'מחסנים לחיים' יוצא הערב (מוצ"ש) לדרכו, בעוד ישנם הסבורים כי הקורונה כבר מאחורינו, העלייה הגדולה בתחלואה מוכיחה שיש עוד דרך לעבור עד שהנגיף ייעלם, אחד המזהירים הגדולים נגד השאננות שפשתה בציבור הוא שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן.

ליצמן, המכהן כיום כשר השיכון סיפר בראיון מיוחד שהעניק בסוף השבוע ל'ידיעות אחרונות' על נגיף הקורונה שדבק בו כזכור, עת כיהן כשר הבריאות, הוא הצהיר כי אפילו שהוא כבר חלה בנגיף הוא מתעתד לקבל את החיסון, וקרא לציבור להיזהר משאננות.

"את ההתמודדות האישית עם המחלה אני לא מאחל לאיש", אומר השר ליצמן ל'ידיעות', "במשך הזמן הופיעו עייפות כרונית וחולשה כללית שלא עזבו אותי במשך תקופה ארוכה. אני אמנם לא צעיר אבל בריא בדרך כלל. אלה תופעות לא פשוטות. גם אחרי שהחלמתי סחבתי אותן אישית".

"ברוך השם היום עברו כל התופעות וחזרתי לתפקוד מלא, אבל זה לא קרה ביום אחד. זו הייתה תקופה ארוכה של כמה חודשים עד שחזרתי לעצמי", אמר שר הבריאות לשעבר, והוסיף "לכל מי שמדבר איתי ומזלזל בזה אני אומר: עד שלא תעברו את זה לא תבינו על מה אנחנו מדברים. את כל אחד זה יכול לתפוס אחרת".

"אני שומע סיפורים מאנשים שקרובים אליי חוויות אישיות על מה עברו כתוצאה מהנגיף. אווירת סוף הקורונה הזו מטעה אותנו. חושבים שהכל בסדר. כל עוד החיסון לא בוצע פיזית אנחנו ממשיכים להיות בסיכון ולסכן אחרים. אני גם אתחסן וגם קורא לציבור להתחסן", הצהיר ליצמן לסיום.

חיסון לקורונה יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד