י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"חסר שחר לחלוטין"

השר קיבל הצעה מבנט ועבר 'שימוע אכזרי'

סער עשה השבוע מעשה בנט וצרף אליו אישה להנהגת המפלגה את חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, ובכך חיזק את אחיזתו במנדטים של הימניים מאוכזבי נתניהו, הלוחם בנט לא אמר נואש ויצא לסיבוב איתור מועמדים שיחזירו אליו את אותם המנדטים אותם קיבץ ביזע ודמעות

השר קיבל הצעה מבנט ועבר 'שימוע אכזרי'
נפתלי בנט עם יובל שטייניץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גדעון סער ממשיך לדהור קדימה עם מפלגתו 'תקווה חדשה', ואף הספיק לרשום אותה בסוף השבוע האחרון ברשימת המפלגות בישראל, בתוך כך עשה סער מעשה בנט וצרף אליו להנהגה אישה, את חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, שניהם יחד יובילו את המפלגה, כך על פי ההסכם ביניהם.

המפסידים הגדולים שאוכלים את כל האבק והחצץ שמעלה סער בדהירתו, הם ללא ספק המודל לחיקוי שלו, נפתלי בנט ושותפתו איילת שקד, השניים שיצאו מלשכתו של בנימין נתניהו ובנו את עצמם נפלו וקמו עד שהתייצבו, לפחות בסקרים כאלטרנטיבה שלטונית לנתניהו מביטים ועיניהם כלות איך כל המנדטים שהם גיבשו בעמל כפיהם לרשימה אחת עוברים בצוותא לרשימת של הזוג החדש והנוצץ.

מנגד לוחם כמו בנט אינו אומר נואש, ועל מנת להטות חזרה את מטולטלת המנדטים לכיוונו יצא בנט בסדרת חיפושים אחר שם חדש ונוצץ שירענן את רשימתם, בדגש על כזה שיכול לאסוף חזרה את המנדטים שנעלמו לכיוונו של סער.

על פי דיווחו בסוף השבוע של בן כספית ב'מעריב' בנט מצא אחד כזה, והוא לא אחר מיובל שטייניץ, אחד השרים שהיו קרובים יותר לנתניהו, וחוסר הלויאליות שלו למתקפות נגד מערכת המשפט ושידור הממלכתיות הימנית הפכה אותו למעמד אטרקטיבי לריענון רשימתו של בנט.

באם מהלך הזה אכן יצא לפועל מקווה בנט להשיג חזרה את כל המנדטים של אנשי הימין ומאוכזבי נתניהו שהעניקו לו את מעמד המזנב בנתניהו ועם כניסתו של סער עברו אליו, שטייניץ יוכל לשאוב חזרה את המנדטים של מאוכזבי הליכוד למגרשו של בנט, כך קיווה.

על פי הדיווח של בן כספית בלשכת ראש הממשלה שמעו על כך בבהלה וזימנו מיד את שטייניץ ל'שימוע אכזרי', גם בשימוע וגם אחריו מכחישים כל המעורבים את דבר ההצעה.

לסיכום ציטט בן כספית את שטייניץ שהכחיש כמו שאר המעורבים ואמר "שום הצעה, שום דחייה, חסר שחר לחלוטין, אני לא יודע למי יש אינטרס להפיץ דבר כזה". כספית הוסיף לסיום, "לדעתי, הוא דווקא יודע, אבל אני עומד מאחורי הסיפור".

נפתלי בנט יובל שטייניץ מפלגת ימינה בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד