ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תיעוד מחריד

ארגנטינה: ילד חרדי בן 4 נהרג בתאונת פגע וברח; אמו פצועה קשה

אסון קשה בקהילה החרדית בארגנטינה. ילד בן 4 נהרג בתאונת דרכים מחרידה, אמו מאושפזת במצב קשה ונלחמת על חייה. השניים עברו את הכביש במער חצייה ונפגעו מנהגת שנהגה במהירות מופרזת ונמלטה מהמקום

ארגנטינה: ילד חרדי בן 4 נהרג בתאונת פגע וברח; אמו פצועה קשה
רגע התאונה בארגנטינה צילום: מתוך מצלמת אבטחה

אסון בקהילה החרדית בארגנטינה: ילד חרדי, בן 4, העונה לשם יצחק אגוסטי, נהרג ביום חמישי האחרון בתאונת פגע וברח, עת חצה את הכביש כחוק במעבר חצייה יחד עם אמו דבורה, המאושפזת במצב קשה. הנהגת נמלטה מהמקום במהירות.

תאונה אירעה בערבו של יום חמישי ברובע פלורס בבואנוס איירס, בשעה 23:02. בתיעוד ממצלמות אבטחה, נראה רכב מסוג פולקסווגן, דגם גולף GTI בצבע לבן עם חלונות כהים פוגע באם ובילד שעברו את הכביש במעבר חציה בשדרת סן פדריטו, כשהיו בדרכם לבית מרקחת סמוכה.

עדי ראיה סיפרו כי הנהגת חתכה רמזורים ונסעה במהירות מופרזת. בתקשורת המקומית דווח כי הילד נפטר מפצעיו ביום שישי בבוקר בזמן שאמו מאושפזת במצב קשה בבית החולים פינירו. עדי ראייה נוספים תיארו כי הילד ואמו אותרו שרועים בבריכת דם.

פראמדיקים שהגיעו למקום תוך 4 דקות, אמרו כי "למרות נסיונות ההחייאה שעשינו, הילד נפטר מיד, לגבי האם גילינו שהיא סובלת משברים שונים ופציעות מרובות, הילד נפטר באמבולנס; לא יכולנו לעשות כלום. לא היה לו סיכוי לשרוד".

המקרה, שכותרתו בתקשורת המקומית "מוות ופציעות קשות והפקרת אדם", נחקר על ידי בית המשפט בעיר בואנוס איירס.

ילד חרדי חרדי נהרג ילד נהרג תאונת פגע וברח תאונת דרכים קטלנית בואנוס איירס חרדים ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד