י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי הסערה שנחשפה ב'בחדרי'

אוחנה ביקר את פליישמן בביה"ח: 'צער עמוק'

יוסף פליישמן שנשלף ממיטתו באישון לילה ונעצר לשווא, מאושפז עדיין בבית החולים שערי צדק | הערב ביקר אותו השר לביטחון פנים יחד עם ניצב בדימוס אריק יקואל: "הבעתי בפני יוסף את צערי העמוק על מה שאירע"

אוחנה ביקר את פליישמן בביה"ח: 'צער עמוק'
אוחנה ויקואל בחדרו של פליישמן צילום: באדיבות המצלם

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, יחד עם ראש הצוות לענייני החברה החרדית ניצב בדימוס אריק יקואל, ערכו הערב (מוצ"ש) ביקור בחדרו של יוסף פליישמןף תושב שכונת מאה שערים שנעמר על לא עוול הכפו ונמצא שעות ארוכות לאחר מכן שרוע בבוץ וסובל מהיפותרמיה. בתוך כך, הערב הודיע מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד כי ימנה קצין בודק שיחקור את הפרשה. 

"הבעתי בפני יוסף את צערי העמוק על מה שאירע", אמר אוחנה בתום הביקור, "שלחתי לו בשם אזרחים רבים שפנו אלי חיבוק מחזק ואיחולי בריאות טובה. משטרת ישראל תתחקר את האירוע ותפיק ממנו את הלקחים לצמצום הישנות מקרים מסוג זה".

אחרי הביקור, שוחח סגן השר אורי מקלב עם אוחנה והגדיר את הביקור כ'מעשה אצילי'. "שמחים לראות את לקיחת האחריות, השר אוחנה הוא שר שמאזן את עבודת המשטרה. זה נותן אור ותקווה אל מול המעשים הקשים הללו", אמר מקלב. השר אוחנה עדכן את  מקלב כי מינה קצין בוחן לבדיקת המקרה וכי יעמוד על כך כי הבדיקה תהיה יסודית ומעמיקה עד לבירור העניין והפקת הלקחים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים, ביום חמישי סמוך לשעה 22:00 בערב, אותר פליישמן בשטח פתוח בשכונת גבעת המטוס על ידי מתנדבים שערכו אחריו חיפושים. מעדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', פליישמן נמצא כשהוא במצב היפותרמיה קשה, תשוש, ללא יכולת לתקשר עם הסביבה.

הוא פונה ע"י אמבולנס לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. "הוא היה שרוע בבוץ בשטח פתוח ורועד כולו", כך תיאר זאת אחד המתנדבים.

במשטרה הבהירו כי בכוונתם לבדוק את המקרה ולהפיק לקחים בהתאם. נכון לעכשיו, במשטרה לא התייחסו לשחרורו של אדם חולני בקור הירושלמי מבלי לוודא האם הוא מסוגל לשוב לביתו החם. מאז הפרסום ב'בחדרי חרדים', שיגרו מספר חברי כנסת מכתבים לשר אוחנה בדרישה לחקור את הנושא. 

אמיר אוחנה ביקור חולים יוסף פליישמן אריק יקואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד