י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בליל שבת

"כמו מלחמה": ונדליזם קשה מצד נוער שוליים בבני ברק

כמו בכל ליל שבת, תושבי בני ברק סבלו מוונדליזם שביצעו נערי שוליים ברחוב אהרונוביץ' בעיר | השבת, טוענים התושבים, חצתה התופעה את הקו האדום | נזק כבד נגרם לרכוש. התושבים: "זה כבר בלתי נסבל"

"כמו מלחמה": ונדליזם קשה מצד נוער שוליים בבני ברק
ההרס בבני ברק צילום: ידיעות בני ברק

תושבי רחוב אהרונוביץ'' והרחובות הסמוכים בבני ברק, רגילים להתפרעויות מצד נערי שוליים המכלים את זעמם ברכוש הציבורי והפרטי מדי שבת. כעת, על פי התושבים, נראה כי התופעה חצתה את הקווים האדומים. "זה היה נראה ממש כמו אחרי מלחמה", אומר תושב הרחוב בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

בשבת האחרונה, נגרם נזק כבד לרכוש כתוצאה מוונדליזם שביצעו נערים במהלך הלילה. כמה מתושבי הרחוב טוענים כי האירועים גורמים לפחד וחשש בקרב הילדים. "בני בן ה-4 התעורר לקול שבירת הזכוכיות והצעקות, זה הפך להיות למשהו בלתי נסבל", מתאר תושב נוסף את אירועי הלילה.


הוונדליזם בבני ברק//צילום: דוד קשת

התושבים, מפנים אצבע מאשימה כלפי מערכת אכיפת החוק שלא פועלת מספיק כדי למגר את התופעה. "מדי ליל שבת, במשך שנים ארוכות, הנוער משתולל פה באין מפריע", אומר תושב העיר, "מדוע המשטרה לא מציבה כוחות שיטור שימנעו את זה?, זה כבר בלתי נסבל".

תושב הרחוב תיאר זאת כך מייד במוצאי השבת: "שבת בבוקר, אויר צח ונקי, מזג אויר נפלא! יורד מהבית ומתחיל לצעוד לעבר בית הכנסת, מיד אני מזהה את העיר בני ברק אחרת מאתמול, בני ברק נראית כמו פוגרום שעבר עליה, לילה קשה, פחי אשפה לאורך כל רחוב השומר אהרונוביץ' וכהנמן".


הוונדליזם בבני ברק//צילום: ידיעות ב"ב

"אמבולנס שמפלס דרכו בין פחי האשפה היה נראה לרגע באימון מבצעי שמזגזג בין המכשולים ועובר לנתיב נגדי בגלל חסימה מלאה של אחד הנתיבים", הוא מוסיף וכותב, "ובתחנות האוטובוסים (במתחם אסם) ארבע שמשות מנופצות לרסיסים ויצאו משימוש לישיבה בהם עקב ריבוי רסיסי הזכוכית. כך נראית בני ברק בשבת בבוקר".

 

נוער שוליים וונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד