ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא שווה את הסיכון"

ארגון הבריאות העולמי קורא להישאר בבית

ארגון הבריאות העולמי קורא להישאר בבית במהלך החג הנוצרי המתקרב ו"להימנע מלראות את משפחתך" מכיוון ש"לא שווה את הסיכון" להידבק בקורונה, כך על פי ההודעה

ארגון הבריאות העולמי קורא להישאר בבית
אילוסטרציה צילום: pexels

ארגון הבריאות העולמי (WHO) מתחנן בפני אנשים להישאר בבית במהלך חג המולד הנוצרי ו"להימנע מלראות את המשפחה" כיוון ש"לא שווה את הסיכון להידבק בקורונה או להעביר אותו לאהובים שלכם".

המנהל האזורי של הארגון באירופה, ד"ר האנס קלוגה, קרא לאנשים "להקריב כמה חודשים נוספים" של "לא להיפגש" כדי למנוע גל שלישי של המגיפה. "כשאנחנו מסתכלים אחורה על התקופות חסרות התקדים האלה, אנו מקווים שכולנו מרגישים שפעלנו ברוח של אנושיות משותפת כדי להגן על האנשים" אמר.

העמדה היא הקשחה משמעותית של ארגון הבריאות העולמי, לאחר שבסוף השבוע הארגון פרסם כי כל מי שמתכנן ליהנות מפגישות משפחתיות בחג הנוצרי צריך ללבוש מסכת פנים. דוקטור קלוגה קרא לאלה שעדיין שוקלים לראות את יקיריהם לחשוב שוב, ואמר: "זה לא שווה את הסיכון, הדבר הכי בטוח לעשות כרגע זה להישאר בבית, נותר רק ההבדל בין מה שמותר לך לעשות על ידי הרשויות, לבין מה שאתה צריך לעשות, יש לנו עוד כמה חודשים של הקרבה ואנחנו יכולים להתנהג כעת באופן טוב".

חג המולד קורונה ארגון הבריאות העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד