כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בניגוד לחבריו

חבר פרלמנט דמוקרטי יוצא להגנת ישראל

הוא דמוקרט פרוגרסיבי, אבל הוא לא יצטרף לקבוצה האנטי ישראלית | ריצ'י טורס שנבחר לייצג את דרום ברונקס בקונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית מצהיר על כוונותיו הפוליטיות ומציין לשבח את ביקורו בישראל

חבר פרלמנט דמוקרטי יוצא להגנת ישראל
ריצ'י טורס צילום: מתוך טוויטר

ריצ'י טורס, שנוסע לוושינגטון בחודש הבא לייצג את דרום ברונקס בקונגרס, אומר כי לא תראו אותו מסתובב עם סוציאליסטים דמוקרטים - וציין את תמיכתו העזה בישראל.

"יש פעילים שיש בהם שנאה כלפי ישראל כאילו היא שורש כל הרע", אמר טורס בן ה-32 ל'ניו יורק פוסט'. טורס, שכיהן במועצת העיר מאז 2013, אומר שהוא הושפע מביקורים בישראל בשנים 2015 ו-2017.

"אני זוכר שפגשתי משפחה בשדרות, ולא היה לי מושג איך זה לחיות בעיר שחיה תחת פחד מירי רקטות" סיפר טורס. "אני טוען שהעמדה המתקדמת היא פתרון של שתי מדינות וקידום כבוד הן לישראלים והן לפלסטינים".

ריצ'י טורס. מתוך הטוויטר שלו.

בעוד שתמיכה בישראל הייתה בעבר דו-מפלגתית באופן כללי, בשנים האחרונות רבים מהשמאל נקטו גישה תוקפנית יותר כלפי ישראל, כמו נציגת מישיגן ראשידה טלאיב ונציגת מינסוטה אילהאן עומר, שתיהן קראו לתמוך ב-BDS, הארגון שמקדם חרם על ישראל ובנוסף שתיהן הואשמו שוב ושוב בהערות אנטישמיות. חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז אף דיברה על "כיבושה של ישראל בפלסטין".

"אני נשוי לפוליטיקה" אמר טורס. "אני רוצה להצטיין כחבר קונגרס ואני אתמקד בדיור ציבורי". טורס, שגדל בדיור ציבורי בניו יורק, אומר כי המוקד העיקרי שלו יהיה מקומי, המחוז שלו הוא מהעניים בארצות הברית, טורס אמר שהוא מתכנן להתייחס למינויים הקשורים בתחום הדיור הציבורי. "הדיור הציבורי בעיר ניו יורק נפגע בצורה כה גדולה על ידי הממשלה הפדרלית," אמר טורס. "אני הולך לתת עדיפות להילחם על מימון פדרלי מלא לדיור ציבורי".

ריצ'י טורס דמוקרטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד