י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיעוד שעורר סערה

צפו: הייתכן שנתניהו קיבל פלצבו ולא חיסון אמיתי?

אמש, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את החיסון בשידור חי, הסתובב תיעוד בקבוצות של אנשי שמאל, תיעוד המעלה לכאורה תהיות אודות החיסון שהוזרק לנתניהו • התיעוד וההסבר

צפו: הייתכן שנתניהו קיבל פלצבו ולא חיסון אמיתי?
ראה"מ נתניהו מתחסן לנגיף קורונה צילום: לע"מ

לאחר אינספור הכנות מראש, אמש (מוצ"ש) בשעה 20:30 ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין התחסנו נגד קורונה בשידור חי היישר מבית החולים שיבא - תל השומר.

לאחר השידור החי הופץ קטע מתוך השידור ובו נראה אחד מהרופאים מבקש "אפשר לקבל את הפל.. אה, את הבקבוקון של ראש הממשלה?". התיעוד הופץ ברשתות - בעיקר בקבוצות של אנשי שמאל ומתנגדי חיסונים כהוכחה לכך שנתניהו קיבל פלצבו (חיסון דמה ק.ב.) ולא חיסון אמיתי.

בנוסף, תהו המפיצים, מדוע המחסן לא משתמש בכפפות ואף נוגע במחט בידו? היו שטענו כי זו הוכחה נוספת לכך שנתניהו לא קיבל חיסון אמיתי נגד קורונה.

מי ששפך אור על הפרשה היה ד"ר איתי גל שמיהר להסביר כי "אין חובה לחסן עם כפפות". לגבי התיעוד בו נראה לכאורה הרופא מבקש את הפלצבו הסביר ד"ר גל כי הוא ביקש "פלאקון" - השם המקצועי לבקבוקון החיסון. "בקבוקון החיסון נקרא פלקון, וביבי לא קיבל שום פלצבו אלא את החיסון האמיתי. פלצבו ניתן רק במחקרים", הסביר דוקטור גל וסיים בקריאה "לכת סרבני החיסון ההזויים: חלאס, גט א לייף ועזבו אותנו בשקט".

קורונה מתנגדי חיסון ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד