ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
התחרפן לגמרי

נשיא ברזיל: החיסון לקורונה עלול להפוך אנשים לתנינים

נשיא ברזיל בולסונרו שכבר ידוע מזמן בעמדותיו הקיצוניות הצליח להסעיר גם את תומכיו האדוקים ביותר כאשר תקף בחריפות את החיסון לקורונה והזהיר כי הוא "עלול להפוך אנשים לתנינים"

נשיא ברזיל: החיסון לקורונה עלול להפוך אנשים לתנינים
נשיא ברזיל בולסונרו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא ברזיל, בולסונרו, זעזע השבוע אפילו את תומכיו הנחרצים ביותר, כאשר דיבר נגד בחריפות חיסון הקורונה, למרות שמעל 7.1 מיליון מקרים של נגיף הקורונה אובחנו במדינה בה הוא מכהן כנשיא, ונרשמו בה מעל 185,000 מקרי מוות.

"אני לא הולך לקבל את החיסון, יש כאלה שאומרים שאני נותן דוגמה רעה, היי, אוי אידיוטים, מה אתם אומרים על דוגמה רעה, כבר היה לי את הנגיף, יש לי כבר נוגדנים, למה שאקבל שוב את החיסון?". כך אמר בולסונרו בנאום בפני קהל בפורטו סגורו.

בולסונרו שכבר נדבק בקורונה מוקדם יותר השנה, המשיך לתקוף בנאומו את חברת התרופות האמריקאית פייזר ודיבר נגד החיסון, "החברה פטרה את עצמה מאחריות במקרה של תופעות לוואי של החיסון" אמר בולסונרו. "כך שהחיסון יכול להפוך מישהו לתנין והם לא יהיו אחראים".

"ודבר נוסף שצריך להבהיר מאוד", טען בולסונרו. "בחוזה של פייזר כתוב ברור מאוד שהם לא אחראים לכל תופעת לוואי, אם אתם הופכים לתנין, זו הבעיה שלכם, ומה יותר גרוע, להתעסק במערכת החיסון של אנשים".

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו חיסון לקורונה תנינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד