י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטרגדיה בארגנטינה

הנהג הרוצח הסגיר את עצמו לאחר שדרס למוות את יצחק בן ה-4

הטרגדיה בארגנטינה: הנהג שפגע ביום חמישי האחרון ביצחק אגוסטי הפעוט ובאמו, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה | מותו של יצחק בן ה-4 נקבע לאחר התאונה בבית החולים ואמו שעדיין מאושפזת במצב קשה לא עודכנה

הנהג הרוצח הסגיר את עצמו לאחר שדרס למוות את יצחק בן ה-4
רגע התאונה בארגנטינה צילום: מתוך מצלמת אבטחה

רובן אריאל פאפאדופולוס בן ה-44, הנהג שדרס למוות ילד חרדי בן 4 בארגנטינה, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בשכונת פלורס בבואנוס איירס, והואשם במותו של יצחק אגוסטי, ובפציעת אמו, הוא גם הואשם בהפקרת פצועים.

"הנהג ממש טס במהירות עצומה וחצה מספר אורות אדומים" סיפרו עדי ראיה, לאחר מכן הנהג נמלט מהמקום, על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הנהג הרג אדם נוסף בהמשך מנוסתו.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום חמישי בלילה, דבורה אגוסטי ובנה יצחק ז"ל נפגעו ממכונית בצומת פלורס בעיר בואנוס איירס. הנהג הפוגע רובן אריאל פאפאדופולוס נמלט מבלי לעזור לקורבנות. הילד נפטר ואמו נפצעה קשה מאד אך יצאה מכלל סכנה, והיא עדיין לא יודעת על התוצאה הקטלנית שעלתה בחיי בנה.

הנהג הפוגע

שניות לאחר תאונת הדרכים, שוטר שהיה במקום הזעיק סיוע רפואי וכוחות משטרה כדי למצוא את הנהג הרוצח.

הילד היה עדיין בחיים, הוא פונה לבית החולים פינירו, אך מותו נקבע כעבור כמה שעות. כאמור, האמא מאושפזת בבית החולים.

כפי שדווח, התאונה אירעה בערבו של יום חמישי ברובע פלורס בבואנוס איירס, בשעה 23:02. בתיעוד ממצלמות אבטחה, נראה רכב מסוג פולקסווגן, דגם גולף GTI בצבע לבן עם חלונות כהים פוגע באם ובילד שעברו את הכביש במעבר חציה בשדרת סן פדריטו, כשהיו בדרכם לבית מרקחת סמוך.

עדי ראיה סיפרו כי הנהג חתך רמזורים ונסע במהירות מופרזת. בתקשורת המקומית דווח כי הילד נפטר מפצעיו ביום שישי בבוקר בזמן שאמו מאושפזת במצב קשה בבית החולים פינירו. עדי ראייה נוספים תיארו כי הילד ואמו אותרו שרועים בבריכת דם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי עסקני הקהילה עמלו מול המשטרה ובית החולים כדי שהגופה תשוחרר כמה שיותר מהר כדי להביא את הנפטר לקבורה, ההלוויה תיערך היום והילד ייטמן למנוחת עולמים בבית העלמין "אייסה" בסואדדלה בואנוס איירס.

הרכב שנתפס

הרב אוריאל הוסני, רב קהילת 'מקדש יוסף' בארגנטינה, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "זו טרגדיה מזעזעת, מדובר במשפחה מאוד מוכרת בקהילה, ומעוטת יכולת, אנחנו פועלים כעת יחד עם עסקני הקהילה בקמפיין התרמות מיוחד לסייע למשפחה כספית, ולהשגת אמצעים לקניית דירה משלהם, זה בלתי נתפס, מסתבר שהנהג הזה הוא שור מועד, הוא נסע ללא רישיון וללא ביטוח, מדובר בימים מאד קשים עבורנו".

יהודים ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד