י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתנה האות: החל מבצע החיסונים הגדול לקורונה

מנכ״ל כללית, פרופ׳ אהוד דוידסון פתח את מבצע חיסוני הקורונה בכללית במעמד שר הבריאות מר יולי אדלשטיין: "כללית ערוכה ויוצאת היום לדרך למבצע הלאומי הגדול לחיסונים לקורונה שישחרר אותנו מהתקופה הקשה שאנחנו חווים כבר כמעט כשנה"

נתנה האות: החל מבצע החיסונים הגדול לקורונה
השר אדלשטיין עם ראשי קופ"ח כללית צילום: יוסי רוזנבוים

החיסון של ראש הממשלה שנערך אמש, נתן את האות לתחילתו של מבצע החיסונים הגדול לכל תושבי ישראל. "הכללית" מתוקף היותה קופת החולים הגדולה במדינה, נוטלת חלק משמעותי בהובלת המבצע והפצת החיסונים לכל קצווי המדינה.

הבוקר, במעמד שר הבריאות יולי אדלשטיין, התחסן מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דוידסון במתחם מיוחד שהקימה הכללית בסמוך לגני התערוכה בתל אביב

"אנחנו יוצאים לדרך עם פריסה של עשרות מוקדים ברחבי הארץ בשבוע הקרוב ובהדרגה נגדיל את מספר המתחמים לכ-400 מתחמים ברחבי ישראל", אמר דוידסון.

להערכתו "נגיע לכ-40 אלף מתחסנים ביום ומעלה במטרה לבצע את המבצע מהר ככל האפשר ולאפשר לכולנו לחזור לשגרה.

"אני מבקש להביע הערכה גדולה לכל הצוותים של הכללית הן בקהילה והן בבתי החולים שלנו על המסירות והאכפתיות הבלתי רגילה. אני מבקש להגיד תודה רבה לשר הבריאות באופן אישי על תרומתו האדירה להצלחת המבצע הזה ולצוות משרד הבריאות על שיתוף הפעולה המלא והמוצלח. כך נוכל לבצע את המבצע החשוב הזה למען כל אזרחי ישראל".

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, בפתיחת מבצע חיסוני הקורונה של "שירותי בריאות כללית" בהיכל שלמה בת"א: "תוך זמן קצר מאוד קופות החולים, ובראשן הקופה הגדולה כללית, התארגנו בשטח ואנחנו רואים את התוצאות כאן. הקנאה של כמה מדינות על יכולת ההתארגנות שלנו לא תיאמן. מבקש מכולם סבלנות ולבוא להתחסן".

הרב אברהם קונסקי, מנהל מחלקת מגזר חרדי בכללית: "מתחמי החיסונים בשכונות ובערים החרדיות ברחבי הארץ ערוכים לקליטת המתחסנים. אנו קוראים לכולם להתחסן כדי שנוכל לחזור לשגרה בעזרת השם".

קורונה קופת חולים כללית חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד