י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ניהול ואחזקת מבנים בראש שקט רק עם טופ אחזקות

רת אחזקות מבנים מעניקה שירותי אחזקה שוטפת לבניינים של 4 קומות ומעלה. במהלך השירות, נדרשים להשתמש בהרבה בעלי מקצוע, בחלק מהעובדים של החברה, ובשירותים צדדים נוספים. כל שירות כזה או אחר, יעלה כסף ויידרש מהחברה להכניסו לתקציב החודשי של הבניין

ניהול ואחזקת מבנים בראש שקט רק עם טופ אחזקות
ניהול ואחזקת מבנים צילום: pixsabay

ניהול הבניין ברמה השבועית או החודשית היא משימה לא פשוטה בכלל, מצריכה מאמצים, ודורשת זמן רב. לפעמים, במקרים מסוימים, יותר נכון ופשוט להשכיר את שירותיה של חברת ניהול ואחזקת מבנים במטרה לחסוך לנו זמן יקר, משאבים נדרשים, והרבה מאוד כאבי ראש. במילים אחרות: שירותיה של חברת ניהול תעניק לנו ביטחון רב מול הדיירים האחרים, ראש שקט במהלך ההתקשרות, וניהול מקיף ויסודי עבור הבניין.

מדוע צריך חברת ניהול ואחזקת מבנים

אחד היתרונות בשכירתה של חברת ניהול ואחזקת מבנים הוא התמודדות התשלומים עם הדיירים השונים. כאשר דיירים אחרים רואים שוועד הבית משקיע את כספי הוועד בחברה לניהול, הם מעריכים את זה, ולא נוטים לעשות בעיות חודשיות בענייני כספים כמו: עיקובים או איחורים בתשלום. מלבד זאת, הדיירים וועד הבית יכולים לישון בשקט כאשר הם יודעים שחברת הניהול עושה את מטלותיה בהצלחה רבה. ועדיין, מדוע באמת צריך חברת ניהול ואחזקת מבנים? מהם הסיבות שנדרש השירות? הנה שני סיבות מצוינות:

  1. הסיבה הראשונה: חוסר בזמן – הרבה מאוד דיירים וועדי בית לא מצליחים להגיע למטלות הבניין, וזאת עכב מחסור עצום בזמן. כמו כל אדם ממוצע ועסוק, גם דיירי הבניין וועד הבית עסוקים מעל הראש: מטלות אישיות ומשפחתיות, ענייני עבודה וסידורים יומיומיים, ומה לא. בעקבות זאת, בעקבות מחסור בזמן, הדרישה לחברת ניהול ואחזקת מבנים היא הכרחית ונכונה לבניין.

  2. הסיבה השנייה: הרבה מטלות שלא משתלמות – ישנם הרבה דברים שצריך לדאוג להם כמו: ענייני סידור וניקיון הגינה, תחזוקה וניקיון מדרגות הבניין, גבייה ותשלומים, אינסטלציה וחשמל, מעליות ותפעול מחשובי, וכן גם תקלות שמתרחשות מפעם לפעם. חלק מהמטלות האלה דורשות יצירתיות, זמן פנוי רב, וציוד נדרש ומתאים. לעיתים זה לא כזה משתלם, לפחות עבור וועד הבית. לפיכך, הרבה מאוד דיירים וועדי בית דורשים את שירותיהם של חברות ניהול ואחזקה.

מלבד זאת, זכרו, חברת ניהול ואחזקת מבנים לא מתפקדת רק בניהול של הבניין, אלה עוזרת גם בניהול הכספים, חוסכת כמויות אדירות ושנתיות של כספים ועלויות, ומאפשרת לכם לנוח בזמן שהכל מתנהל בצורה נכונה וטובה. בנוסף, חברת ניהול ואחזקה מעניקה שירותי ניהול ועד בית לראשי הבניין בצורה מקצועית וטובה. במילים אחרות, חברת ניהול ואחזקות קיימת במטרה להוריד ממכם עלויות שוטפות, כאבי ראש גדולים, כמויות זמן, וכמובן גם סכסוכים שונים על ענייני תחזוקה וכספים בבניין.

לאיזה סוגי בניינים מתאים שירותי הניהול והאחזקה

השירות נדרש בהרבה מאוד מקרים, בעיקר בבניינים שנדרשים תחזוקה גבוהה ומקצועית. שירותי הניהול והאחזקה מאפשרים לוועד הבית לישון טוב יותר בלילה, ללא סיבוכים או בזבוזי זמן מיותרים, ומעניקים שירות מהמם ומקצועי מכל הבחינות. אז לאיזה סוגי בניינים מתאים שירותי הניהול והאחזקה? לרוב, השירות נדרש לבניינים של מעל 4 קומות ומעלה. המחיר לא זול, ולכן הדרישה וההצדקה היא לבניינים שזקוקים לשירות זה יותר מאחרים, ולכן בניינים עם ארבעה קומות ומעלה הם קהלי היעד הנפוצים ביותר. לעומת זאת, בבניינים של שני קומות, לא נדרשת התערבות מצד שירותי הניהול והאחזקה, וזאת משני סיבות: לא משתלם לכיס של וועד הבית, ואין באמת מספיק עבודה בבניין של עד 2 קומות.

כמה עולה השירות של אחזקת בניינים – טופ אחזקות מספרים

חברת אחזקות מבנים מעניקה שירותי אחזקה שוטפת לבניינים של 4 קומות ומעלה. במהלך השירות, נדרשים להשתמש בהרבה בעלי מקצוע, בחלק מהעובדים של החברה, ובשירותים צדדים נוספים. כל שירות כזה או אחר, יעלה כסף ויידרש מהחברה להכניסו לתקציב החודשי של הבניין. עבור שירותי גינון, המחיר יהיה החל מ- 250 ₪. לעומת זאת, שירותי חשמל יהיו החל מ- 150 ₪. בנוסף, חברת הניהול והאחזקה מתחייבת לספק שירותי ניקיון לבניין, וייתכן גם לדירות הפנימיות, עלות השירות הוא החל מ- 500 ₪. בכל הקשור לניהול ותחזוקה של מעליות הבניין המחיר הוא החל מ- 400 ₪. בנוסף, חברת הניהול תתחייב ברוב המקרים לספק גם ביטוח בניין עבור מקרים מסוימים, וכן גם טיפול שוטף עם חברת ניקיון עבור פחי האשפה וענייני הניקיון.

באופן ממוצע, עבור בניין של עד 4 קומות, העלות לאחזקתו ותפעולו תהיה 1,500-2,000 ₪ בחודש בממוצע.
לפרטים נוספים אודות המחירים המלאים והמדויקים בקרו באתר של טופ אחזקת מבנים

אחזקת מבנים ניהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד