ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

קרן הגשמה - מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים

קרן הגשמה היא קרן המתמחה בגיוס משקיעים פוטנציאליים להשקעה במגוון תחומי עשייה והשקעה. קרן הגשמה מגייסת שותפים פוטנציאליים להשקעה כאשר ההון המינימאלי הנדרש מכל אחד מהמשקיעים איננו גבוה באופן יחסי להון הנדרש להשקעות כבדות ורציניות

קרן הגשמה - מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים
קרן הגשמה צילום: FREEPIK

כל אדם בוגר חולם על השקעה מוצלחת שתניב לו רווחים פסיביים. מנגד קיימת ועומדת גם השאיפה להפחית את הסיכונים עד כמה שניתן. עם זאת, נהוג לחשוב בדרך כלל כי ככל שהסיכונים גבוהים יותר כך הסיכויים להניב רווחים נאים מההשקעה יהיו גם הם גבוהים יותר. קרן הגשמה היא אחד מאפיקי ההשקעה שלא בהכרח עומדים בהנחה הזאת. הסיבה לכך היא שהקרן מציעה למי שנרשמו להשקעה באמצעותה השקעה רווחית אבל במינימום סיכונים. מהי בעצם הקרן המדוברת ומה ההבדל בינה לבין אפיקי השקעה מקבילים? מה חשוב לדעת לפני שמשרקיעים באמצעות הקרן הזאת ובכלל? איך אפשר להצטרף לרשימת המשקיעים באמצעות הקרן? כדאי ללמוד על קרן המשלבת השקעה רווחית בסיכון מזערי.

מה זה בעצם קרן הגשמה

קרן הגשמה היא קרן המתמחה בגיוס משקיעים פוטנציאליים להשקעה במגוון תחומי עשייה והשקעה. קרן הגשמה מגייסת שותפים פוטנציאליים להשקעה כאשר ההון המינימאלי הנדרש מכל אחד מהמשקיעים איננו גבוה באופן יחסי להון הנדרש להשקעות כבדות ורציניות. מה שהופך את אפשרות ההשקעה לריאלית הוא העובדה שהקרן יודעת לחבר מספר משקיעים, שהחיבור בין הסכומים שכל אחד מהם יכול להשקיע יוצר את המסה הקריטית המאפשרת להוציא את תוכנית ההשקעה אל הפועל. זה יכול להיות רכישת נדל"ן מניב ויכול להיות הקמה של מיזם חדש, אחרי בדיקה יסודית שלו. הקרן בעצם משדכת בין יזם שהעלה רעיון חדשני, ייחודי ובר ביצוע עם משקיעים פוטנציאליים שיאפשרו לו להוציא לפועל את הרעיון העסקי שהגה. ההבדל בין הקרן הזאת לבין אפיקי השקעה אחרים טמון בעובדה שבהשקעה נמוכה יחסית אפשר להצטרף למיזם שיכול להניב אחוזי רווח גבוהים לאורך זמן.

מה חשוב וכדאי לדעת לפני שמשקיעים

בראש וראשונה, חשוב לדעת שההשקעה באמצעות קרן הגשמה היא במיזמים איכותיים, אשר נבדקו ונמצאו ראויים להשקעה. כל בלוג פיננסים או אמצעי תקשורת אחר שכותב על הקרן מזכיר את העובדה שכל השותפים והמשקיעים באמצעותה נהנים מרווחים גבוהים לאורך זמן. בנוסף, כדאי וצריך לדעת שלא מדובר בהשקעה לטווח קצר, כמו השקעה במניה שאפשר בכל עת למכור ולהיחלץ ממנה. מדובר בהסכם שכל הצדדים חייבים לעמוד בו. לאחרונה מונה למנכ"ל עופר מרום, לשעבר היו"ר של המועצה הישראלית לצרכנות, שמכוון גבוה ומעוניין להגדיל ולהרחיב את הפעילות העסקית של הקרן. רוצים לדעת עוד? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והנציגים המקצועיים של קרן הגשמה יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

 

קרן הגשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד