י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ד"ר כהן חנך משרד חדש בחנוכה

המומחה לפטנטים, ד"ר אילן כהן, לשעבר מפירמת עורכי הדין 'ריינהולד-כהן', יצא לדרך חדשה וחנך השבוע את משרדו החדש בקביעת מזוזה והדלקת נרות חנוכה • כהן: מקווה כי תהיה לי הזכות להאיר ליזמים וממציאים את הדרך להצלחה ופרנסה טובה

ד"ר כהן חנך משרד חדש בחנוכה
חנוכת הבית למשרדו של ד"ר אילן כהן צילום: יח"צ

במגדלי זיו שבתל אביב נערכה שלשום (רביעי) חנוכת משרדו החדש של ד"ר אילן כהן. שהיה שותף במשך שנים רבות בפירמת עורכי הדין 'ריינהולד-כהן', ובאחרונה החליט לצאת לדרך חדשה ועצמאית וכאמור, פתח לאחרונה את משרדו החדש ב'מגדלי זיו' בתל אביב בטקס חנוכת בית בו השתתפו רבנים, אישי ציבור ושותפים עסקיים.

ד"ר כהן הוא משפטן ועורך דין מן השורה הראשונה בארץ שמתמחה ביזמות, קניין רוחני ופטנטים. בישראל ובעולם, מעטים הם המשרדים שזו היא התמחותם הייחודית. כהן נחשב לאחד המומחים בתחום חברות ההזנק, התעשייה העילית והיזמות ועומד מאחורי סטארט־אפים רבים בליווי משפטי, חוקי ומקצועי.

במעמד חנוכת משרדו החדש התארחו חלק משותפיו העסקיים ובהם אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת 'בסדנו' שכהן נמנה על שותפיה הבכירים. גרוס העניק לכהן חנוכייה מפוארת כיאה לימי החנוכה והמעמד, ואף הדליק בה את הנר השביעי של חנוכה.

קודם להדלקת הנרות נערך מעמד קביעת מזוזה על‏־ידי הרה"ג צבי לאו שליט"א שאף בירך את הנוכחים ואת ד"ר כהן ועובדיו כי יזכו לראות ברכה במעשי ידיהם. ד"ר כהן אמר כי הוא מאחל לעצמו את הזכות להביא ברכה לעסקיהם של בעלי הרעיונות והפטנטים הזקוקים לליווי מקצועי על־מנת להצליח.

גרוס, שכבר ראה הרבה הצלחות לצד יוזמות שנכשלו, אמר: "תפקידו של אדם בעולם הוא לעשות השתדלות בלבד. הוא אינו אחראי לתוצאות. זו האחריות של הקב"ה. האדם אחראי להשתדלות מקסימאלית בהתאם לכלים שהקב"ה העניק לו. ואם הוא זכה למוח פורה רעיונות, כנראה ששם עליו להשתדל". גרוס אמר עוד כי נרות החנוכה מסמלים את הכינוי אומת הסטארט־אפ לה זכתה ישראל. "יהודים בכל הדורות לא הסתפקו במה שהשיגו קודמיהם ותמיד שאפו להרחיב ולשכלל את מה שהיה תחת ידיהם. כך גם ההייטק שנחשב לאחד ממנועי הצמיחה החזקים ביותר במשק הישראלי".

משרדי עו"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד