י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאושפז במצב קשה

הח"כ הטרי עלה לבית הגר"ח: שם נוסף לדוד ביטן • צפו

הח"כ החדש במפלגת הליכוד ניסים ואטורי עלה יחד עם קבוצה מפעילי הליכוד לבית הגר"ח קנייבסקי להתברך ולהודיע למרן על החלטת אשתו של דוד ביטן להוסיף את השם 'חי' לבעלה • דוד חי בן מרגלית לרפואה שלימה

הח"כ הטרי עלה לבית הגר"ח: שם נוסף לדוד ביטן • צפו
ניסים ואטורי בבית הגר"ח צילום: צילום מסך

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה ממשיך לעלות, והבוקר (ראשון) דווח כי חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' נדבק אף הוא בנגיף, בעת שמצבו של חבר הכנסת דוד ביטן מוסיף להיות קשה. קבוצת פעילי ליכוד בראשות חבר הכנסת החדש של המפלגה, ניסים ואטורי, עלו היום למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי לקבל ברכה עבור בכיר הליכוד שמאושפז במצב קשה.

בתחילת דבריהם עדכן נכדו של מרן, כי לאור הוראתו של הגר"ח לפני כמה ימים להוסיף שם לחבר הכנסת דוד ביטן, או חיים או חי, מסר ח"כ ואטורי כי רעייתו של ביטן ביקשה למסור כי הם מוסיפים לו את השם 'חי' והגר"ח בירך את 'דוד חי בן מרגלית' לרפואה שלמה.

במענה לשאלה במה יכולים חבריו וידידיו הרבים לעשות לרפואתו, ענה הגר"ח נחרצות: 'להתפלל', להתחזק במידות טובות, לא להקפיד על הבריות, ולומר פרקי תהילים.

לאחר מכן ביקש חבר הכנסת החדש ניסים בן תקווה ואטורי ברכה להצלחה לאור כניסתו לתפקיד במקומו של סער שפרש, והגר"ח קנייבסקי ברכו.

הגרח קנייבסקי דוד ביטן חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד