י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הרופאים בבתי החולים רוצחים"

האדמו"ר על החיסונים: "מתי יידעו, כשיהיו נזקים?"

שיחה נוקבת השמיע האדמו"ר מסאסוב שהציל אלפים רבים בעזרת טיפות 'מתן חיים' בתקופת הקורונה וכעת מעלה שאלות גדולות סביב נושא החיסונים. "במחילה מהעסקנים שהלכו לגדולי ישראל והחתימו אותם, אני לא מדבר עליהם כי יש להם את האינטרסים שלהם והם יכולים לעשות טובה לאנשים. אבל לאנשים אני אומר להיזהר על החיים ולא לעשות את החיסון" | צפו בוידאו 

האדמו"ר על החיסונים: "מתי יידעו, כשיהיו נזקים?"
הרבי מסאסוב בזאת חנוכה צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסאסוב נשא דברים במעמד הדלקת נרות חנוכה בבית מדרשו בקרית ישמח משה גני תקווה והתייחס לנושא החיסונים. הרבי העלה בדבריו שאלות קשות סביב מתן החיסונים.

בתחילת דבריו אמר האדמו"ר "לא קל לי להגיד את הדברים, חשבתי הרבה האם לדבר ואני יודע שאחטוף על זה. כבר גדולי ישראל אמרו את דעתם בעניין החיסונים ונפשי כעפר לכל, אני עפר לרגליהם, אף גם עפר יכול להגיד את דעתו".

"היה לי הזכות" אמר הרבי, "להיות שותף בהצלת חיים של 30 אלף איש שקיבלו את הטיפות של 'מתן חיים'. גם בארה"ב נתתי לאנשים את הטיפות. אנשים שהיו שעה לפני לעשות את השטות ללכת לבית חולים ש"כל באיה לא ישובון" התחננתי שלא ילכו ונתתי טיפות מתן חיים והם הבריאו".

הרבי תקף בצורה קשה את אנשי הרפואה: "הרופאים רוצחים כי לא מאפשרים את הטיפות. והרוצחים האלה עכשיו אומרים לקחת את החיסון. אני לא יודע אולי זה טוב החיסון אבל לא יודעים. מתי יידעו? כשיהיו נזקים? כבר עכשיו אומרים שלכל מי שיש אלרגיה אסור את זה. הרי זה נגיף חי שמכניסים".

הרבי הסתייג ואמר, "במחילה מהעסקנים שהלכו לגדולי ישראל והחתימו אותם, אני לא מדבר עליהם כי יש להם את האינטרסים שלהם והם יכולים לעשות טובה לאנשים. אבל לאנשים אני אומר להיזהר על החיים ולא לעשות את החיסון".

הרבי הוסיף לתקוף בצורה קשה את ממשלת ישראל בכל הנוגע לטיפול במשבר הקורונה: "החיים אצל אנשי הממשל לא שווים כלום. רק מסחר. תפילות ובתי כנסת אוסרים. חתונות אוסרים. היה אסור השנה להתחתן אפילו במניין. להשכיחם תורתך. לא היה מעולם גזירה כזו שאי אפשר להתחתן. הנס היה שהמשטרה הייתה עצלנית לאכוף זאת. והם המצילי נפשות. הם מתייוונים ויוונים. לנו יש חכמי התורה ועל פיקוח נפש צריכים סנהדרין ולא קול קורא של עסקנים שהלכו לגדולי תורה".

לסיום סיפר הרבי, "הייתי אצל הרב אלישיב בשנת תש"מ וישבתי איתו שעתיים על דיון רפואי ואמר לי: איך אפשר לקחת אחריות על דבר שנמצא שנה שנתיים בשוק, שזה לא יעשה נזק. איך מכניסים כזה דבר לגוף? על דבר של שנה שנתיים בעולם וחצי עולם בדקו לא חברות בודדות". סיים הרבי את דבריו.

הרבי מסאסוב חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 72 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד