י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"סומכים על אנשי מקצוע"

שערי צדק: הרה"ר התחסן יחד עם הח"כ מיהדות התורה

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו מלווה בח"כ יצחק פינדרוס ובמזכיר הממשלה הגיעו לבית החולים שערי צדק כדי להתחסן נגד נגיף הקורונה. הגר"ד לאו התייחס למפיצי קונספירציות נגד הנגיף: "אנשי מקצוע בדקו את זה ואין כל חשש" | הגר"ד לאו וח"כ פינדרוס ביקרו את יוסל'ה פליישמן בחדרו בביה"ח

שערי צדק: הרה"ר התחסן יחד עם הח"כ מיהדות התורה
הרה"ר בקבלת החיסון עם ח"כ פינדרוס ומזכיר הממשלה צילום: אריה לייב אברהמס

לפני שעה קלה (ראשון) הגיעו לבית החולים שערי צדק בירושלים הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו ויו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס לקבל חיסון נגד נגיף הקורונה.

הרב הראשי ויו"ר סיעת יהדות התורה לוו בקבלת החיסון בקבלת החיסון בפרופסור עופר מרין, מנכ"ל בית החולים.

הרב הראשי חשף לפני קבלת החיסון כי בדרך קיבל את ברכת מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, שכזכור הורה בשבוע שעבר להתחסן כנגד הקורונה.

הרב הוסיף: "קודם כל צריך לדעת שבכל תחום בחיים אנחנו סומכים על אנשי מקצוע. גם כאן, אנשי מקצוע בדקו את זה ואין כל חשש. צריך להגיד תודה לבורא עולם שכאשר לואי פסטר חידש את פיסטור החלב; ואלכסנדר פלמינג המציא את הפניצילין, לא היו שמועות וקונספירציות. אנחנו קוראים לכל הציבור, לא להתרגש משמועות, לא לחשוש מקונספירציות, לסמוך על אנשי המקצוע ופוסקי ההלכה ולהתחסן".

ח"כ פינדרוס מקבל חיסון לקורונה. קרדיט: אריה לייב אברהמס

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הוסיף: "באנו להפיג את החששות, להראות שאין שום סיבה לפחד לקחת את החיסון, וכמו שאמר הרב הראשי: אין ספק תופעות לוואי מוציא מידי ודאי מסוכנתו של הנגיף. אני מקווה שהציבור יציית לדעת גדולי ישראל וילך להתחסן בהקדם".

מיד לאחר קבלת החיסון עלו השנים לחדרו של יוסף פליישמן, שנעצר בברוטאליות על ידי שוטרים בסופ"ש על לא עוול בכפו, שוחרר בשעת לילה מאוחרת ללא נעליים, טלפון או כסף לחזור הביתה , טעה בדרכו בתשישות ואותר לאחר שעות ארוכות כשהוא במצב קשה. פליישמן סיפר לרב לאו שהוא לומד רמב"ם נזקין והרב בירך אותו לחזור לאיתנו במהרה. יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס אמר כי יפעל שהצדק יצא לאור.

הרב דוד לאו יצחק פינדרוס שערי צדק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד