י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התרגשות במודיעין עילית

אם ל-8 אושפזה במצב קריטי עם קורונה וילדה בת

ארבעה חודשים לאחר שאושפזה במצב קריטי, נועה בת תמר ילדה בת בחסדי שמים • "אנחנו רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות. ראינו בחוש איך נעשים לנו ניסים מעל לדרך הטבע" • ויקרא שמה בישראל: הודיה

אם ל-8 אושפזה במצב קריטי עם קורונה וילדה בת
הריון ולידה צילום: pixsabay

התרגשות במודיעין עילית: ארבעה חודשים לאחר שאושפזה במצב קריטי לאחר שנדבקה בקורונה, האם לשמונה ילדה בת בשעה טובה ומוצלחת. ויקרא שמה בישראל: הודיה.

לפני כארבעה חודשים אושפזה במצב קריטי נועה בת תמר, תושבת שכונת ברכפלד שבמודיעין עילית בת 42 אם לשמונה ילדים שחלתה בנגיף הקורונה. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כשבוע וחצי לפני שאושפזה היא קיבלה תוצאה חיובית לבדיקת קורונה לאחר שנדבקה ככל הנראה בעבודתה, ובעקבות כך היא פונתה למלונית של חולי קורונה. לאחר מספר ימים החלה להרגיש לא טוב והתקשתה לנשום, ובעקבות כך פונתה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

בהמשך חלה החמרה במצבה בהיותה גם בחודשי הריון, היא הועברה למחלקת טיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת. אחיה אמר אז ל'בחדרי חרדים' כי "בהתחלה היא הייתה בסדר גמור ופתאום חלה החמרה משמעותית במצבה. אנחנו עכשיו במצב שרק תפילות יכולות לעזור. אני מחנן אליכם תתפללו ותזכירו את שמה. המצב ממש לא פשוט".

בחסדי שמים מרובים לאחר מספר שבועות היא החלימה מהנגיף, חזרה לנשום בכוחות עצמה ואף החלה בהליך שיקום שעדיין לא הסתיים.

ביום רביעי האחרון היא ילדה בחסדי שמים בת, ויקרא שמה בישראל - הודיה. 

אחיה סיפר ל'בחדרי' כי השם הודיה בא כשבח לקב"ה על כל החסד שעשה עמם. הוא הוסיף כי נועה עדיין בעיצומו של הליך שיקום וכי היא עדיין לא יכולה ללכת בכוחות עצמה, "אבל למרות הכול היא ילדה בת בריאה בחסדי שמים". 

"אנחנו רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות. ראינו בחוש איך נעשים לנו ניסים מעל לדרך הטבע", הוא הוסיף.

קורונה יולדת מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד