י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני אומר שאין מה לפחד"

שר הפנים אריה דרעי התחסן נגד הקורונה ב'מאוחדת'

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, הגיע למרפאת מאוחדת ברחוב הטורים וקיבל את זריקת החיסון נגד קורונה ולאחריה העניק הצהרה לתקשורת: "לא בכדי גדולי ישראל תומכים ללכת ולהתחסן לאחר ששמעו את בכירי הרופאים והמומחים. זו הדרך היחידה לחזור לחיים שלפני התפרצות הנגיף" | יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי: "בשבוע שעבר היה חשש שלא תהיה היענות, כעת, בסוף היום הראשון לחיסונים, אני יכול לומר שהתחושה היא של עודף ביקוש אדיר לעומת כמות החיסונים שזורמים לארץ"

שר הפנים אריה דרעי התחסן נגד הקורונה ב'מאוחדת'
אריה דרעי מתחסן לקורונה במאוחדת צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס שר הפנים, אריה דרעי, הגיע אמש למרפאת מאוחדת ברחוב הטורים וקיבל את זריקת החיסון נגד קורונה.
את השר דרעי קיבלו ראשי מאוחדת: היו"ר מר אייל גבאי, מנ"כלית הקופה הגב' סיגל רגב-רוזנברג, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מר עופר משולם, מנהל המגזר החרדי במאוחדת הרב משה ברים ונציגי הקופה.

מיד לאחר קבלת החיסון, נשא השר דרעי דברים ואמר: "כפי שראיתם התחסנתי כעת. אתם ראיתם אבל אני לא הרגשתי. אני קורא לציבור: לכו להתחסן. הייתי היום בביקור בבית החולים הדסה וראיתי כיצד בכירי הרופאים עומדים בתור להתחסן. זהו חיסון בטוח".

עוד אמר השר דרעי: "למדתי את עניין החיסונים לעומק ואני אומר שאין מה לפחד. בקרוב מאוד יהיו לנו עוד מיליוני חיסונים. זה נס שבתקופה כ"כ קצרה מצאו חיסון לקורונה, דבר שבדרך כלל לוקח שנים ארוכות. לא בכדי גדולי ישראל תומכים ללכת ולהתחסן לאחר ששמעו את בכירי הרופאים והמומחים. זו הדרך היחידה לחזור לחיים שלפני התפרצות הנגיף. אני מגיע לכאן מישיבת הקבינט ואני רוצה להגיד לכם שמדברים על מגבלות לא פשוטות בגלל התחלואה הגוברת ולצערי הרב בערים החרדיות התחלואה מטפסת. אנחנו לקראת הסוף אבל עדיין צריך גם ללכת ולהתחסן וגם לשמור על ההנחיות. בעז"ה מסה של חיסונים יסייעו לנו לסיים את התחלואה".

בהמשך הודה השר דרעי לקופ"ח מאוחדת ואמר: "אני מקווה מאד שמאוחדת תצליח להביא את כל הציבור החרדי להתחסן ונוכל לחזור לחיים נורמליים. הגעתי להתחסן בקופת חולים מאוחדת שהיא קופה גדולה וחזקה במגזר החרדי. אני מקווה שהיא תצליח להביא מקסימום מבוטחים כדי שהמגזר החרדי יתחסן נגד הקורונה, זה חשוב מאד".

יו"ר דירקטוריון מאוחדת אייל גבאי אמר עם תום היום הראשון למבצע החיסונים: "התחלנו לחסן את הצוותים רפואיים אבל במקביל, לקוחות של מאוחדת הגיעו להתחסן והחל מהיום נחסן את כל הלקוחות של מאוחדת שנמצאים בקבוצות הסיכון. פנינו לכל הלקוחות שלנו שנמצאים בקבוצות סיכון והזמנו אותם לתאם תור לקבלת חיסון".

"זו לוגיסטיקה מורכבת משום שהחיסונים צריכים להיות בהקפאה עמוקה", מציין גבאי, "לכן בהתחלה החיסונים יינתנו במרכזים גדולים. השבוע החיסונים יינתנו בתשעה מוקדים מרכזיים שאליהם הוזמנו אלו שהזמינו תור לחיסון. במקביל יש 12 מרכזים נוספים המשותפים לכלל קופות החולים. בשבוע הבא אי"ה מאוחדת תפתח 69 מרכזים בכל רחבי הארץ. בנוסף, מאוחדת מפעילה "קרונוע" שתסתובב בערים השונות במרפאות הקטנות, ע"מ להביא את החיסונים לכל מקום בארץ".

גבאי מוסיף: "אני רוצה לציין שאם בשבוע שעבר היה חשש שלא תהיה היענות, כעת, כשאנחנו נמצאים בסוף היום הראשון לחיסונים, אני יכול לומר שהתחושה היא של עודף ביקוש אדיר לעומת כמות החיסונים שזורמים לארץ, לכן אני קורא לציבור למהר לקבוע תור ולשריין לעצמו חיסון".

"באופן אישי", מציין גבאי, "זכינו גם לברכתם של גדולי ישראל. ביקרנו בביתם של גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות וכולם ללא יוצא מן הכלל קוראים לצאן מרעיתם ללכת ולהתחסן. באופן כללי ניתן לומר שיש היענות עצומה מכלל המגזרים בתוך הציבור החרדי".

"חשוב לזכור", אומר גבאי, "שהחיסון לא מגן רק על עצמך, הוא מגן גם על הסביבה שלך. אני היום התחסנתי קודם כל בשביל אמא שלי, בשביל המשפחה שלי ורק אחרי זה בשביל עצמי".

באשר לעובדה שהחיסונים כבר כאן ורואים את סופה של הקורונה אומר אייל גבאי: "המגפה הזו שינתה את סדרי חיינו בשנה האחרונה, רוחנית וגשמית. הקב"ה זיכה אותנו לחיות בדור שיש לאדם את הידע להתמודד עם מגפה בסדר גדול כזה. אחרי שנה אנחנו מתקרבים להיפוך הגלגל ונוכל לחדש ימינו כקדם. תוך חודשיים נוכל לחסן את מרבית האוכלוסייה והקורונה תלך ותדעך ונוכל לשוב לאורח החיים הרגיל. זה אושר גדול בשבילנו להיות שליחים בלהביא את הבשורה לציבור. עבור אנשי הרפואה זהו יום דרמטי ומרגש".

קופת חולים מאוחדת חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד