י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בריונים חסרי מעצורים"

איש השמאל תוקף: "השמאלנים בריונים ובוטים"

בעקבות הדיווח כי השר לשעבר חיים רמון, הוא המתווך כפסע לפני ההליכה לבחירות, אלפי פעילי שמאל הציפו אותו בהודעות ווטסאפ, התוקפות אותו על העזרה לממשלת נתניהו | רמון לא נשאר חייב ותקף הערב: "חבורת בריונים חסרת מעצורים שנוקטת בשיטות של אלימות דרך הרשת והולכת בדרכו של מושחת המושחתים בפוליטיקה הישראלית"

איש השמאל תוקף: "השמאלנים בריונים ובוטים"
השר לשעבר חיים רמון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חיים רמון, מי שהיה שר המשפטים ושר הבריאות בממשלות העבר וכעת מתווך בין הליכוד לכחול לבן, מטעם מפלגת כחול לבן, חווה בשעות האחרונות מתקפה מצד אנשי השמאל מה שגרם לו לתקוף אותם בחריפות.

בעקבות הדיווח לפיו רמון מונה למתווך כפסע לפני ההליכה לבחירות, אלפי פעילי שמאל מטעם הדגלים השחורים הציפו אותו בהודעות ווטסאפ, הודעות התוקפות אותו על העזרה להמשך כהונתו של בנימין נתניהו.

"חבורת בריונים חסרת מעצורים שנוקטת בשיטות של אלימות דרך הרשת והולכת בדרכו של מושחת המושחתים בפוליטיקה הישראלית, ‎אהוד ברק שקיבל שלא כדין מליוני שקלים. כל ווטסאפ רק מחזק אותי במאבק למניעת בחירות", כתב לאחר מכן רמון.

בציוץ שפרסם לפני שעה קלה הוא סיפר כי "‏יום משעשע עבר עלי. אלפי בריונים ובוטים מארגון הדגלים השחורים תקפו את הסלולר שלי. נאצות קללות איומים ואלימות מילולית מהסוג הגרוע ביותר, כל זאת בשם "המאבק למען הדמוקרטיה" כמובן".

רמון הוסיף ותקף כי "כאחד שחווה התקפות אישיות גם מצד ימין, אני מודיע לכם, הברוטליות של השמאל עולה בהרבה על זו של הימין".

חיים רמון מחאת הדגלים השחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד