י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ישראל אישרה באופן חריג

צפו: זה מה שאיתרו הכוחות בבית איש הפת"ח

המודיעין הכללי הפלסטיני, פשט בסוף השבוע על דירתו של איש פת"ח ועצר אותו בחשד לפלילים. בדירתו נמצאו אמל"ח, מדים של צה"ל ומשטרת ישראל | כמו כן ישראל אישרה בסופ"ש לכוחות הביטחון הפלסטינים להיכנס לשטחה בכדי לאכוף את תקנות הקורונה של הרשות אך ללא הצלחה מזהירה

צפו: זה מה שאיתרו הכוחות בבית איש הפת"ח
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדירה ברמאללה, בה מתגורר צעיר תושב ג'נין, איש פת"ח ופקיד ממשלתי, נמצאו אמצעי לחימה, תחמושת, רימונים וגם: מדים של צה"ל ומשטרת ישראל, אפודי מגן ואמצעי לחימה נוספים.

על פי הדיווח של גל ברגר ב'כאן 11', המודיעין הכללי הפלסטיני, פשט בסוף השבוע על הדירה ועצר את החשוד והודיע כי הוא "חשוד בפלילים".

על רקע המעצר בסוף השבוע, ישראל אישרה בסוף השבוע למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית לפעול בחווארה מדרום לשכם למול חנויות ועסקים פלסטיניים משני צידיו של כביש 60 – הציר הראשי של יהודה ושומרון – כדי לאכוף את הנחיות הקורונה.

שוטרים פלסטינים חמושים ובמדים באו לאזור שבשליטה ביטחונית ישראלית (חלק בשטח C וחלק בשטח B), אך נתקלו בהתנגדות מצד תושבים מקומיים, מה שהביא את מנגנוני הרשות לירות באוויר כדי לפזר את ההתקהלות. אנשי מנגנוני הביטחון של הרשות פעלו במקום ביום שישי בערב לאחר כניסת השבת ולאחר מכן בשבת בבוקר, בניסיון לאכוף את סגר סוף השבוע שהטילה הרשות, אך ללא הצלחה מרובה.

הרשות הפלסטינית שטחי הרשות הפלסטינית רמאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד