כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שומר דלתות ישראל

נס מתועד: בגלל הרוחות - הדלת התנפצה על האברך

תיעוד מצמית מארגנטינה. אברך צעיר שיצא בשבת מדלת הבניין, חווה נס גלוי, כאשר דלת הזכוכית התנפצה בגלל הרוחות על גופו של האברך שיצא מכך בנס | בשיחה עם 'בחדרי' הוא אומר: "קבלתי מכה בראש, נקרעה לי החליפה, אני מודה לה' על הנס הגדול שקרה לי"

נס מתועד: בגלל הרוחות - הדלת התנפצה על האברך
דלת הזכוכית מתנפצת על האברך צילום: מתוך מצלמת אבטחה

נס לעיני המצלמה: אברך חרדי, תושב בואנוס איירס שבארגנטינה, יצא מפתח הבניין בו הוא מתגורר ביום שבת, לעבר הרחוב, באותה העת, נשבו רוחות סוערות שככל הנראה פגעו בדלת הבניין בעוצמה וזו התפוצצה על האברך בזמן שזו נטרקה ביציאתו החוצה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה האברך יוצא לעבר הרחוב, הוא פותח את דלת הבניין שברובע אונסה - בואנוס איירס, לפתע הדלת מתנפצת עליו והוא מחליק לעבר הרחוב. בנס גדול הוא נפצע פצעים קלים בלבד. מיד לאחר שהדלת התנפצה, הוא ניגש לרכב שחנה ממול והסתכל בחלון כדי לאמוד את מצבו. עובר אורח נחלץ לעזרתו והסיר מעליו את שברי הזכוכית שנחתו על צווארו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר האברך, בוגר ישיבת 'קול תורה' בירושלים: "אני מרגיש טוב, קבלתי מכה בראש, נקרעה לי החליפה, אני מודה לה' על הנס הגדול שקרה לי, יצאתי ממש בלי פגע, הדלת התנפצה ממש עלי, לקח קצת זמן לצאת מההלם של הפיצוץ". הוא מסכם.

בואנוס איירס חרדים ארגנטינה דלת זכוכית ניפוץ זכוכית אברך צעיר נס גלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד