כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האסון הבלתי נתפס

האם התעוררה וקיבלה את הבשורה המרה; הלוויה רווית כאב

אתמול התקיימה הלוויתו של יצחק אגוסטי ז"ל בן ה-4, שנדרס למוות בבואנוס איירס, כאשר חצה במעבר חצייה יחד עם אמו שנפצעה קשות. האם התעוררה בבית החולים ועודכנה בבשורה המרה מכל | היא סובלת משברים קשים ברגליה | בקהילה נערכים לסייע למשפחה מעוטת היכולת

האם התעוררה וקיבלה את הבשורה המרה; הלוויה רווית כאב
הלוויתו של הילד יצחק אגוסטי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

האסון הכבד בארגנטינה: אמו של הילד בן ה-4, שנהרג בתאונת פגע וברח בארגנטינה בסוף השבוע, התעוררה בבית החולים וגילתה את הנורא מכל. היא סובלת משברים ברגליים והיא צפויה לעבור כמה ניתוחים ושיקום ארוך. הלווייתו של הילד התקיימה אתמול (ראשון) ברוב צער ויגון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', רובן אריאל פאפאדופולוס בן ה-44, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בשכונת פלורס בבואנוס איירס, והואשם במותו של יצחק אגוסטי בן ה-4, ובפציעתה הקשה של אמו דבורה לרפו"ש, תוך שהוא מפקיר אותם בזירה פצועים ונמלט מהמקום.

התאונה אירעה בערבו של יום חמישי ברובע פלורס בבואנוס איירס, בשעה 23:02. בתיעוד ממצלמות אבטחה, נראה רכב מסוג פולקסווגן, דגם גולף GTI בצבע לבן עם חלונות כהים פוגע באם ובילד שעברו את הכביש במעבר חציה בשדרת סן פדריטו, כשהיו בדרכם לבית מרקחת סמוכה.

עדי ראיה סיפרו כי הנהג חתך רמזורים ונסע במהירות מופרזת. בתקשורת המקומית דווח כי הילד נפטר מפצעיו ביום שישי בבוקר, בזמן שאמו מאושפזת במצב קשה בבית החולים פינירו. עדי ראייה נוספים תיארו כי הילד ואמו אותרו שרועים בבריכת דם.

פראמדיקים שהגיעו למקום תוך 4 דקות מעת קבלת הקריאה, אמרו כי "למרות ניסיונות ההחייאה שעשינו, הילד נפטר מיד, לגבי האם גילינו שהיא סובלת משברים שונים ופציעות מרובות, הילד נפטר באמבולנס; לא יכולנו לעשות כלום. לא היה לו סיכוי לשרוד".

האם דבורה נפצעה באורח קשה מאד, אך יצאה מכלל סכנה כמה שעות לאחר מכן.

הלוויתו של יצחק ז"ל נערכה אתמול (ראשון), היא עברה דרך בתי הכנסת ברובע פלורס, שם הספידוהו בבכי רב, רבנים ואישי ציבור. הוא נטמן למנוחת עולמים בבית העלמין "אייסה" בסואדדלה שבבואנוס איירס.

הרב אוריאל הוסני, רב קהילת 'מקדש יוסף' בארגנטינה, אמר אחרי התאונה ל'בחדרי חרדים' כי "זו טרגדיה מזעזעת, מדובר במשפחה מאוד מוכרת בקהילה, ומעוטת יכולת, אנחנו פועלים כעת יחד עם עסקני הקהילה בקמפיין התרמות מיוחד לסייע למשפחה כספית, ולהשגת אמצעים לקניית דירה משלהם, זה בלתי נתפס, מסתבר שהנהג הזה הוא שור מועד, הוא נסע ללא רישיון וללא ביטוח, ימים מאד קשים עבורנו".

תאונה קטלנית תאונת פגע וברח ארגנטינה בואנוס איירס יצחק אגוסטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד