י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
'לתת כתף'

800 מעובדי רמב"ם התחסנו לקורונה תוך 4 שעות

בבית החולים רמב"ם מרוצים מיומו הראשון של מבצע 'לתת כתף'. מאות עובדי בית החולים התחסנו על פני ארבע שעות מפני נגיף הקורונה | ד"ר מיקי הלברטל, מנכ"ל ביה"ח: "אני קורא לציבור כולו – החיסון בטוח. לכו להתחסן. רק כך נוכל לחזור לשגרת חיינו!"

800 מעובדי רמב"ם התחסנו לקורונה תוך 4 שעות
הפרופ' של ביה"ח רמב"ם מתחסנים לקורונה צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

מבצע החיסונים בבית החולים רמב"ם יצא בשעות הבוקר יום ראשון לדרך, כאשר בתוך ארבע שעות מהינתן החיסון הראשון, התחסנו כ-800 מעובדי בית החולים.

יש לציין כי בית החולים קיבל אתמול כ-1,000 מנות חיסון וכי מדובר בהיענות וקצב חיסון גבוהים.

בין אחרוני המתחסנים היום ברמב"ם היו גם זוכי פרס הנובל לכימיה לשנת 2004, פרופ' אברהם הרשקו ופרופ' אהרן צ'חנובר, פרופ' רפי ביאר - מנהל רמב"ם לשעבר ונשיא אגודות הידידים הבינלאומיות של רמב"ם, פרופ' אורי סיון – נשיא הטכניון, סגני מנהל רמב"ם לשעבר - פרופ' עמוס עציוני וד"ר צבי בן ישי, פרופ' חיים המרמן – לשעבר מנהל המערך הקרדיולוגי בביה"ח, פרופ' יורם פלטי מהפקולטה להנדסה ביו רפואית בטכניון, פרופ' בועז גולני - משנה לנשיא הטכניון ומנכ"ל פרופ' בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול של הטכניון וחוקרים ורופאים בכירים נוספים.

כבר בשעות הבוקר אמר מנכ"ל רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל כי הוא צופה שעובדי בית החולים יתחסנו בתוך מספר שבועות, ונראה שהמספרים בשטח בהחלט תומכים בהערכה הזו: "ביקשנו משלוחי חיסונים נוספים ואנו מקווים שהם יגיעו כבר מחר (שני). היענות העובדים הייתה גבוהה וצוות המחסנים פעל ביתר שאת כדי לחסן את כל מי שהגיע היום. לא היה לי ספק שצוות רמב"ם ייתן כתף ויתגייס למשימה החשובה, כפי שהיה לאורך כל התקופה המאתגרת הזו. אני קורא לציבור כולו – החיסון בטוח. לכו להתחסן. רק כך נוכל לחזור לשגרת חיינו!".

בית החולים רמב"ם חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד