י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות המוטציה

הקבינט יצביע על עצירת טיסות כללית; נתניהו דורש סגר

למרות חלוקת החיסונים וההגבלות שנותרו בחלקן, ממדי התחלואה רק הולכים וגדלים כשבנוסף לכל המוטציה הבריטית מהלכת אימים על מקבלי ההחלטות | היום יתכנס קבינט הקורונה לדיון נוסף ויוחלט האם להטיל סגר נוסף ועצירת הטיסות מכל רחבי העולם

הקבינט יצביע על עצירת טיסות כללית; נתניהו דורש סגר
בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות המוטציה הבריטית שהתגלתה והעלייה המדאיגה בתחלואה, ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש להטיל סגר כללי נוסף - שלישי במספר, על מנת לעצור את מגמת התפשטות הקורונה.

בשל כך, קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום (שני) בשנית, מוקדם מן הצפוי, כשבין היתר יצביעו בקבינט על עצירה מוחלטת של כלל הטיסות הנכנסות והיוצאות. שרת התחבורה מירי רגב צפויה להתנגד לסגירת נתב"ג ובמקום זאת תציע להמשיך במתכונת בדיקות הקורונה ליוצאים והשבים.

נזכיר, כי בקשת נתניהו להטלת סגר שלישי צפויה להיתקל בהתנגדות מצד חברי הקבינט, ובשל כך ייתכן ונתניהו יעלה את הנושא בפני הממשלה, שלה יש את הכוח להצביע על הטלת סגר.

ירון אברהם מדווח בחדשות 12, כי ההצעה שתועלה לאישור הקבינט היא שישראלים שישובו מכל מדינות העולם יישלחו לבידוד במלוניות. בשל דרישות משפטיות - ההחלטה לא תיושם באופן מיידי, אלא יינתן זמן התארגנות של 48 שעות. ההחלטה צפויה לקבל רוב בקבינט כיוון שכך יוכלו להשאיר את השמים פתוחים.

בתוך כך, דובר הכנסת מדווח כי בבדיקה שעשתה ח"כ הילה שי-וזאן היא נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. הפעם האחרונה בה שהתה בכנסת - 16/12. מדוברות הכנסת נמסר כי "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

טיסות קורונה קבינט סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד