י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתחסנים, מנצחים

משה ליאון נרתם למבצע החיסונים: "אין מה לחשוש"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון התחסן היום נגד נגיף הקורונה הראשון בבירה להוות דוגמא לכלל תושבי העיר. את החיסון קיבל ראש העיר ב'הדסה עין כרם' בנוכחות מנכ"ל בית החולים הדסה פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל בית החולים יורם ווייס ומנהל מחוז ירושלים בשירותי בריאות כללית מיכאל מישורי דרעי

משה ליאון נרתם למבצע החיסונים: "אין מה לחשוש"
משה לאון מתחסן צילום: יח"צ

במסגרת היום הראשון לחיסונים נגד נגיף הקורונה וההתחסנות של בכירי המדינה, גם ראש עיריית ירושלים משה ליאון קיבל את החיסון. החיסון לראש העיר נערך בבית החולים הדסה עין כרם בנוכחות מנכ"ל בית החולים ובכירים ממחוז ירושלים של הכללית -הקופה הגדולה בישראל ובירושלים.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר לאחר קבלת החיסון "אני קורא לכל תושבי ירושלים להתחסן. אין מה לחשוש מהחיסון, אני סומך על בתי החולים והרופאים בירושלים ובישראל שאישרו את החיסון. בימים הקרובים נפתח בירושלים מרכז חיסונים ענק בארנה שבו יוכלו להתחסן כל תושבי העיר ע"פ סדר ובתיאום מראש. רק יחד נמגר את הנגיף".

מנכ"ל בית החולים הדסה פרופ' זאב רוטשטיין הדגיש כי יש להעביר לציבור מסר חד וברור: "יש להמשיך ולשמור היטב על מניעת ההדבקה בשמירה על מרחק ועטיית מסכות ויתרה מכך, יש להגיע ולהתחסן ולעודד את כל מי שסביבנו לכך, על מנת שנוכל להגיע לסופה של תקופה קשה".

במהלך ימי הקורונה שירותי בריאות כללית מינתה נציגים מיוחדים שיהיו בחמ"לים העירוניים ויסייעו לפניות לקוחות כללית, הנציגים הקדישו לילות כימים לרווחת תושבי מחוז ירושלים כולו בעת המשבר תוך תיאום וחיבור כלל העוסקים במלאכה בגופי החירום, הביטחון, הבריאות והרשויות המקומיות.

מר מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז ירושלים בשירותי בריאות כללית אמר "כמנהל המחוז של הקופה הגדולה ביותר בישראל בכלל ובירושלים בפרט – אני קורא לכל מבוטחי הכללית לבוא להתחסן אנחנו נזמן לכם את התורים בצורה מסודרת בכ-53 אתרי אחסון ברחבי המחוז, ואני קורא לכולם מגזר חרדי, מזרח העיר כל התושבים בירושלים רבתי לבוא להתחסן. חשוב ביותר שנצא כבר ממצב המגפה הזה"

הרב משה רוזנגרטן מנהל מגזר חרדי בשירותי בריאות כללית מחוז ירושלים "הצוותים המקצועיים של כללית מחוז ירושלים יחד עם מנהלי קשרי הלקוחות, הוכיחו בסיעתא דשמיא עשיה עקבית ונמרצת מתחילת התפרצות המגפה במטרה לסייע בשמירה על בריאות הציבור ולהקל על התהליכים הרפואיים. גם כעת בשלב המיוחל של הגעת החיסונים, לצד הקריאה לכלל הלקוחות לבוא ולהתחסן אנחנו ממשיכים להקפיד על שירות מקצועי מצטיין כדי לאפשר לכלל הלקוחות במחוז להתחסן במהירות האפשרית ולהמנע מתחלואה מסוכנת בנגיף הקורונה."

משה לאון ראש עיריית ירושלים חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד