כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לפאר את בית השם

סיום מסכת עירובין ואמירת 'לחיים' על יינות משובחים בקהילת שלום רב

קהילת שלום רב, המונה בעלי בתים חשובים העמלים לפרנסתם, ערכה בחנוכה סיום מסכת ברוב הדר עם אמירת 'לחיים' על יינות משובחים מתוצרת 'דרום ביי יתיר'

סיום מסכת עירובין ואמירת 'לחיים' על יינות משובחים בקהילת שלום רב
במהלך הסיום צילום: יח"צ

בכפוף להנחיות משרד הבריאות, ערכו חברי קהילת שלום רב בביתר עלית סיום מסכת עירובין ואירוע חנוכה בהשתתפות אנשי הקהילה והרב אריה יודלביץ' שליט"א, שנשא דברים על אודות החשיבות שבסיום מסכת וקבלה טובה להמשיך מסכתות אחרות. הסיום, שנערך במסגרת לימודי ה'דף היומי', נקבע לימי חנוכה בשל העיתוי המיוחד והערך של הימים הללו בהודאה על העבר והתחדשות לעתיד עם תחילת לימוד מסכת פסחים וסיומי מסכת נוספים.

במהלך הסיום • קרדיט: יח"צ

את השולחנות בסיום פיארו היינות 'דרום אדום' מבית יתיר, כאשר המשתתפים האזינו לשיחת הרב יודלביץ' שליט"א וקיבלו על עצמם לסיים את מסכת פסחים עד חג הפסח הבא עלינו לטובה.

האירוע המיוחד לווה ביינות המשובחים של דרום ביי יתיר, שהתקבלו בהתלהבות בקרב הנוכחים בזכות היותם יינות שורשיים, הרמוניים, לא כבדים, צנועים ונינוחים.

היינות אף התקשרו לאירועי היום, בהיותם מסמלים את הרוח והקדושה גם בדברים חומריים. בכך, ימי החנוכה באים לידי ביטוי עם ניצחון האור על החושך והפיכת חיי החומר לחיים רוחניים ומלאי משמעות.  

 

יינות כשרים סיום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד