י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כסאות מעוצבים

איך לבחור כסאות בר לבית?

אם אתם רוצים לקנות כסאות בר לבית, יש מספר דברים שיהיה כדאי לכם לבדוק מראש, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באופציה הטובה ביותר בשבילכם. במאמר נשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב הכסא והבר ובחירה נכונה של כסאות איכותיים

איך לבחור כסאות בר לבית?
כסאות בר צילום: יח"צ

הדברים הכי חשובים לבחירת כסאות בר

  • עיצוב הכסא – הדבר הראשון שתוכלו לבדוק יהיה עיצוב הכסא. כמובן שאם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באופציה מעולה בשבילכם, יהיה כדאי לכם לעשות מאמץ על מנת לבדוק אילו עיצובים יוכלו להשתלב בצורה חלקה בבית שלכם ולהוסיף רבות מבחינה עיצובית. ולכן יהיה מאוד כדאי לגשת לחנות עם מגוון כסאות בר בעיצובים שונים. בעיצוב הכסא והבר יש את המגוון הגדול ביותר בארץ של כסאות בר.

  • גובה הכסאות – גובה הכסא בר מותאם לגובה הבר שלידו הוא הולך לעמוד, גובה של שיש ושל ברים נע בין 90 ל110 ס"מ וגובה הכסא צריך להיות כ25 סנטימטר פחות, לכן חשוב למדוד שני דברים לפני קניית כסא בר. 1 את גובה הבר בחלק העליון, כלומר איפה שמונחת הצלחת, 2 גובה השיש או הקנט. המטרה היא שאם יש מגירה או משהו עבה, הגובה של הכסא יצטרך להיות נמוך יותר כדי לאפשר מקום לרגליים.

  • מחיר – לכסאות בר שונים יש תויות מחיר שונות, המחיר יכול לנוע בין 199 ל4,000 שקל לכסא בר בודד! ולכן חשוב מאוד ללכת לחנות עם מגוון גדול ככל הניתן של כסאות בר ששם לא תאלצו להתפשר על איכות בתמורה למחיר.

תחשבו על התאמת הכסאות לבית

כמובן שאם אתם רוצים לקנות כסאות איכותיים שתוכלו לשלב ליד האי במטבח, יהיה כדאי לכם לעשות את זה בצורה חכמה ותוך כדי שאתם מביאים בחשבון את כל העיצובים השונים שתוכלו לבחור בהם. לפיכך יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתתרשמו מעיצובים שונים. זה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם להחליט בדיוק את מה שאתם מעדיפים לבסוף.

תוכלו אפילו לקחת השראה מעיצובים שונים של כסאות שאתם מוצאים בחנות. בנוסף בעיצוב הכסא והבר תוכלו לקבל ייעוץ מאנשי שירות שיעזרו לכם בבחירת הכסא. בנוסף המגוון הגדול יעזור לכם להתאים את הכסא בר לכל סגנון עיצובי שקיים. ולכן גם אם יש לכם מטבח איטלקי, אירופאי, קלאסי או מודרני, תמצאו את כסא הבר שחיפשתם

כסאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד