י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תחזיר את השפם דחוף"

עמיר פרץ הגיב לרצח אסתר הורגן הי"ד ועורר סערה

השר עמיר פרץ הגיב היום באופן מעורר תמיהה לרצח המתועב של אסתר הורגן הי"ד כשהאשים את "הפילוג" ברצח הנתעב. תוך דקות הוא זכה למתקפה ברשת והציוץ נמחק

עמיר פרץ הגיב לרצח אסתר הורגן הי"ד ועורר סערה
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר מפלגת העבודה השר עמיר פרץ התייחס לפני זמן קצר ברשת הטוויטר לרצח המתועב של אסתר הורגן הי"ד וצייץ באופן מעורר תמיהה. לאחר ביקורת - הציוץ הוסר.

"‏יום קשה", צייץ פרץ, "הרצח של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים, הוא מזעזע. אני מביע את תנחומיי למשפחה, בוטח בכוחות הביטחון שיפעלו בכל דרך להגיע ולהעניש את המרצחים ומשתפי הפעולה".

כאן עבר פרץ לפרשן את הרצח וכתב באופן תמוה כי זו "תזכורת כואבת נוספת לכך שפילוג הוא מקור כל פשע שנאה נתעב". על דבריו אלו חטף עמיר פרץ מהגולשים.

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הגיב לו: ‏"עדיף שלא היית מצייץ בכלל". הכתב המשפטי של גלובוס אבישי גרנצייג התייחס לדבריו והגיב בציניות כי "‏‎חקירת הרצח הוטלה על מחלקת הפילוג בשב"כ. החשד המרכזי: הרוצח השתמש בפילוג לביצוע הרצח. הותר לפרסום: המניע לרצח הוא פילוג". רשף שי, סאטיריקן, הגיב, "‏‎תחזיר את השפם דחוף, היה יותר טוב כשלא הבינו".

"‏‎‎גזר דין: הצעיר נקט בהגנה עצמית מפני פילוג אכזרי ששידרה אליו המנוחה. על משפחת המנוחה יושתו הוצאות המשפט. יתגדל ויתקדש שמיה רבא", הגיב לו גולש, אחר כתב: "‏‎מה נהיה מכם? איך הפכתם להיות כאלה אפסים? פילוג???? הם האויב של העם היהודי!!!! אמא ל 6 ילדים נרצחה באמצע ריצה רק כי היא יהודייה. מה קרה לכם בדרך שאיבדתם את הכבוד העצמי הבסיסי של העם היהודי? פילוג????????"

לאחר מספר דקות, כשהבין את הלך רוח הגולשים, מחק השר עמיר פרץ את הציוץ.

‏בתגובה לסערה הגיב עמיר פרץ: "לציוץ שפורסם מוקדם יותר בשמי, בקשר לפיגוע המחריד שארע בשומרון התווסף בשוגג משפט תלוש ללא קשר לנושא, לא בידיעתי ולא על דעתי. ניתן לראות בבהירות שאין קשר בין תחילתו לסופו. כשנחשפתי לעניין הציוץ הוסר לאלתר. אני שולח תנחומים כנים למשפחה, ומקווה שכוחות הביטחון יגיעו במהרה לרוצחים השפלים".

עמיר פרץ טוויטר פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד