י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממשיכים להתחסן

ראשון המתחסנים לקורונה באיחוד הצלה: מנכ"ל הארגון, אלי פולק

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, התחסן לקורונה לפני זמן קצר במרפאת קופ"ח מאוחדת בירושלים. פולק, בחר לשמש דוגמה, והוא ראשון המתחסנים מקרב 6,000 אנשי רפואת החירום המתנדבים באיחוד הצלה

ראשון המתחסנים לקורונה באיחוד הצלה: מנכ"ל הארגון, אלי פולק
פולק מתחסן צילום: יחיאל גורפיין, דוברות איחוד הצלה

"אנחנו מתמודדים מול הקורונה בשטח כבר מהגל הראשון", אמר פולק לאחר קבלת החיסון. "אנו מתמודדים עם מטופלים שהתגלו כחולי קורונה וביצענו ומבצעים גם היום העברות של חולים למלוניות ובתי חולים. זה מה שהביא אותנו להיות בין הראשונים להתחסן, לעמוד בראש המערכה הזאת ולקרוא לכל הציבור: לכו להתחסן. בואו נשמור על עצמנו ונמגר את מחלת הקורונה".

שני להתחסן היה סמנכ"ל המבצעים בארגון, דב מייזל: "אנו מטפלים בכל יום ב-1,800 חולים ופצועים. במהלך הפעילות שלנו בעשרת החודשים האחרונים נחשפנו לחולי קורונה, חלק מהמתנדבים שלנו נדבקו, לכן כעת זאת תחושה היסטורית וראיה של האור בקצה המנהרה".

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, שחלה בקורונה, הורדם בבית חולים בארה"ב והחלים, יצא גם כן בקריאה למתנדבי הארגון ולציבור להתחסן.

"קחו את החיסון ותצילו את עצמכם ממצב קשה", אמר ביר בסרטון ששיגר למתנדבים. "אין בזה סכנה. החיסון עבר את כל הבדיקות של בכירי הרופאים בעולם ואני אישית ממליץ על כך למשפחתי ולאימי. כל מתנדבי איחוד הצלה יקחו את החיסון הזה".

איחוד הצלה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד