ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
עובדים מהבית

עבודה מהבית, קורונה ומה שביניהם

דווקא עכשיו בתקופת הקורונה כאשר כמיליון איש נמצאים בבית ומשוועים למקור הכנסה, עבודה מהבית יכולה להיות פתרון נפלא להכנסה מלאה או חלקית – תלוי לאן אתם מכוונים

עבודה מהבית, קורונה ומה שביניהם
עבודה מהבית צילום: freepik

עבודה מהבית תמיד נראתה כמשרת חלומות. מי לא רוצה לשבת בבית, עם כוס תה או קפה, בטריינינג וכפכפים ולעשות כסף? או בעצם להישאר עדיין במיטה מתחת לפוך ולהרוויח כסף (ואפילו כסף טוב!)? נשמע לכם קל מדי? מדע בדיוני או עוד סתם כתבה של איזה נוכל שמנסה למכור לכם חלום – אז זהו שלא! דווקא עכשיו בתקופת הקורונה כאשר כמיליון איש נמצאים בבית ומשוועים למקור הכנסה – עבודה מהבית יכולה להיות פתרון נפלא להכנסה מלאה או חלקית – תלוי לאן אתם מכוונים.

אז איך עושים זאת? איך מוצאים עבודה מהבית שתתאים לציפיות שלכם? קראו את הכתבה עד הסוף..

ראשית, כדי למצוא את העבודה מהבית המתאימה ליכולות ולצרכים שלכם, עשו רשימה של החוזקות והיכולות שלכם, חישבו טוב אם יש לכם יכולת לשבת כמה שעות מול מחשב (מה לעשות זאת עדיין עבודה) ומה שעות העבודה המועדפות עליכם. בתקופה המוזרה הזאת , חלק נכבד מאוד מעולם התעסוקה עבר הביתה, מוקדי שירות רבים וגדולים עברו למודל עבודה מהבית, חברות הייטק עשו התאמה מערכתית ועברו כמעט במאה אחוז לעבודה מהבית, כמו כן ,עבודות כמו קלדנות, מכירות , סקרים תמלול, הוראה פרטית ועוד היו תמיד מקור הכנסה טוב וזמין לעבודה מהבית. זאת ועוד , גם המעסיקים היום מבינים שלהוציא עובד מהבית מהווה חשש לא קטן של הידבקות בנגיף הקורונה- מה שהפך את רשת האינטרנט למעסיק הגדול ביותר בתקופת הקורונה.

הצעד הבא הוא להיכנס ל2-3 אתרים גדולים וידועים לחיפוש עבודה (כמו אולג'ובס , יד 2 וכו') ועוד 2-3 אתרים המתמקדים במציאת עבודה מהבית – וזהו! לא צריך להתפזר יותר מזה, אחרת תמצאו את אותה משרה באלף אתרים -4-6 אתרים יספיקו לכם למציאת עבודה מהבית.

לבסוף, הסבת מקצוע היא אפילו לא מילה גסה בתקופה הזאת. למי שנשאר קצת כסף בצד ,יכול לעשות הסבת מקצוע לתחום ההייטק ולהרוויח משכורות יפות מאוד מהבית. מכללות ההייטק  עברו ללמידה עצמית מהבית, והקורסים שהם מציעים בימים האלו הם במחירים חסרי תקדים בשל הקורונה. השקעה כספית נמוכה יחסית והשקעה של חודש עד 3 חודשים יכולים להוציא אתם לשוק עבודה שמשווע כל העת לעובדים,  עם כסף אדיר מקצוע מבוקש- וגם עבודה מהבית.

אאחל לכולם בהצלחה ובריאות איתנה ומציאת עבודה מהבית בהקדם.

לפרטים על המשרות ועל העבודות מהבית שלנו תשלחו לנו הודעת וואצפ:

058-6725374 נופית, או למספר 058-7338281 עידן

 

עבודה מהבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד