י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עבד על חיסון לקורונה

מדען רוסי שעבד על חיסון לקורונה, נפל אל מותו בנסיבות מסתוריות

מדען רוסי שעל פי הדיווח עבד על חיסון לקורונה, נפל אל מותו מחלון הקומה ה-14 לאחר שנדקר במוות אלים ומסתורי. מותו מתווסף למקרי מוות מסתוריים נוספים סביב החיסון לנגיף הקורונה

מדען רוסי שעבד על חיסון לקורונה, נפל אל מותו בנסיבות מסתוריות
המדען הרוסי צילום: מתוך הרשת

מדען צמרת רוסי בעל קשרים הדוקים לאוניברסיטת אדינבורו שבסקוטלנד, שעבד על חיסון לקורונה, נמצא מת בנסיבות מסתוריות בסנט פטרסבורג.

הביולוג אלכסנדר 'סשה' קגנסקי (45), שנודע בעיקר בזכות עבודתו במלחמה במחלת הסרטן, נפל מחלון בקומה 14 בבניין מגורים רב קומות. המוות הנוכחי הוא המשך ישיר לשישה מקרים נוספים בהם אנשי רפואה צנחו למותם מחלונות בית החולים מוקדם יותר השנה. כל המקרים נותרו ללא פיענוח.

ועדת החקירה הרוסית פתחה בבדיקה לאחר מותו של ד"ר קגנסקי וחשוד בן 45 נעצר.

ד"ר קגנסקי היה עוזר פרופסור בוולדיווסטוק, ועבד באדינבורו במשך 13 שנים עד 2017 לפחות. הוא עבד לאחרונה באוניברסיטה הפדרלית במזרח הרחוק ברוסיה בוולדיווסטוק, שם המשיך בשיתוף הפעולה המחקרי עם האוניברסיטה הסקוטית.

הוא פיתח חיסון כנגד נגיף הקורונה ובתקשורת הרוסית דווח כי הוא מצא את מותו 'בנסיבות מסתוריות'.

לאחרונה הוא קיבל מענק ממשלתי לחקור דרכים חדשות לאבחון וטיפול בגידולי מוח ממאירים. הוא היה תומך במחקר עם צמחי מרפא ופטריות, ובעל פוטנציאל להציע פתרונות לטיפול בסרטן. קודם לכן למד ועבד בארה"ב.

גופתו נמצאה על ידי אישה תושבת האזור בשעות אחר הצהריים המוקדמות אתמול (ראשון), רשויות החוק חוקרות את נסיבות מותו, תושב סנט פטרסבורג, בן 45, עוכב כחשוד, ותיק פלילי בגין רצח נפתח בעקבות גילוי הגופה "עם סימנים למוות באלימות".

סנט פטרבורג סקוטלנד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד