י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בצל החשש מנקמה

הרמטכ"ל מאיים על איראן: "צה"ל יתקוף בעוצמה"

מחשש לנקמה איראן בעקבות חיסולו בחודש שעבר של מי שכונה 'אבי תוכנית הגרעין' משגר היום הרמטכ"ל כוכבי מסר מאיים לעבר איראן ושלוחותיה באזור | "צה"ל יתקוף בעוצמה כל מי שיהיה שותף, חלקי או מלא, מקרוב או מרחוק, לפעולה נגד מדינת ישראל"

הרמטכ"ל מאיים על איראן: "צה"ל יתקוף בעוצמה"
כוכבי בסיור בצפון צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי התייחס היום (שני) למתיחות עם איראן בצל חיסולו של 'אבי תכנית הגרעין', ומאיים בתגובה חריפה על כל מתקפה מצד טהרן או שלוחותיה במזרח התיכון. "צה"ל יתקוף בעוצמה כל מי שיהיה שותף לפעולה נגדנו", אמר כוכבי.

בטקס הענקת 'אות הערכה מבצעי' שיגר כוכבי איומים חרפים אמר: "לאחרונה אנו שומעים על התגברות האיומים של איראן נגד מדינת ישראל. אם איראן ושותפיה, חברי הציר הרדיקלי, במעגל המדינות הראשון או השני, יבצעו פעולה נגד מדינת ישראל - הם יגלו שהם חברים בשותפות יקרה ביותר"

"צה"ל יתקוף בעוצמה כל מי שיהיה שותף, חלקי או מלא, מקרוב או מרחוק, לפעולה נגד מדינת ישראל או נגד יעדים של מדינת ישראל. אני אומר את הדברים בפשטות ומתאר לאויבינו את המצב לאשורו- מדרגות התגובה וכלל התכניות הוכנו ותורגלו", הוסיף הרמטכ"ל.

לדברי כוכבי, "עלינו לראות בניצחון ערך, עלינו לראות בו מצפן המכוון אותנו כל העת ובכל נושא- בפעילות המבצעית ובאימונים, בשגרה ובחירום, בעורף ובחזית. ערך הניצחון איננו מונח ששייך למלחמות בלבד. הוא חלק מהותי מזהות החייל ומפעולת יחידה יום-יום".

"כל חייל הניצב נוכח פני אויב, בשגרה או במלחמה, חייב לפעול בחדות, לחתור למגע, ולסכל כל איום. ההנחיות והוראות הפתיחה באש פשוטות ובהירות: כך נהגו חיילי צה"ל, ומפקדיו לאורך כל השנה באירועים רבים, כך הם סיכלו טרור ואויב, וכך אנו דורשים בכל האירועים בלי יוצא מן הכלל".

 

אביב כוכבי איראן צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד