י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אימה בשחקים

ארה"ב: חולה קורונה מת במהלך הטיסה

הקורונה הפכה את חווית הטיסה למלאת חששות, ועבור נוסעי טיסת יונייטד איירליינס בארצות הברית החרדה והחשש התגברו עוד יותר עת אחד מנוסעי הטיסה שנשא בגופו את הנגיף מת במהלך הטיסה

ארה"ב: חולה קורונה מת במהלך הטיסה
ישנים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

למרות הגעת החיסונים, ותחילת מערך ההפצה וחיסון האזרחים הנרחב בכל העולם, הנגיף עדיין כאן ומכה במלוא עוזו. כאשר אחד התחומים בו הימצאותו של הנגיף מורגש יותר הוא בתחום הטיסות, כאשר מתיישבים מאות בני אדם בתוך שטח סגור אחד ולמשך זמן ממושך.

כאמור חווית הטיסה בשנה האחרונה כבר לא כל כך 'חוויה' ועבור נוסעי טיסת יונייטד איירליינס בארצות הברית החרדה והחשש התגברו עוד יותר עת אחד מנוסעי הטיסה שנשא בגופו את הנגיף מת במהלך הטיסה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, הנוסע שעלה לטיסת יונייטד איירלינס מאורלנדו ללוס אנג'לס, חש ברע עוד לפני העלייה למטוס, ובמהלך הטיסה החל להזיע והתקשה לנשום עד שאיבד את הכרתו והתמוטט, ניסיונות החייאה שבוצעו על ידי צוות המטוס ונוסעים נוספים עלו בתוהו.

במהלך ניסיונות החייאה סיפרה אשתו שהייתה אף היא על המטוס, כי לפני כשבוע התגלה הנגיף בגופו של בעלה, מה שהוסיף לתחושות הקשות בקרב הנוסעים, מחד דבר המוות המצער, מאידך חוסר האחריות של העלייה למטוס כשהוא לא חש בטוב ולא התאושש ממתקפת הנגיף על גופו.

 

יונייטד איירליינס קורונה מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד