י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מותח ביקורת

הרב אלון אל תתנו את הכתף לחיסון • צפו

המדען לשעבר הגאון הרב אלון שמשנתו נגד החיסונים פורסמה בכמה הזדמנויות, טוען כי מכונת תעמולה משומנת של מיליארדים ניצחה את השכל הישר גם בציבור החרדי • הרב אלון מתח ביקורת על התומכים וקרא לחשבון נפש עמוק בציבוריות החרדית • צפו בדבריו

הרב אלון אל תתנו את הכתף לחיסון • צפו
הרב יואב אלון צילום: באדיבות המצלם

הגאון הרב יואב אלון, שהביע בכל התקופה האחרונה התנגדות נחרצת לחיסוני הקורונה, מסר אתמול שיחה כאובה לתלמידיו בעיר רחובות, שם אמר בין היתר כי מכונת התעמולה המשומנת במיליארדים רבים ניצחה את השכל הישר והפשוט שאומר לא להתחסן.

הרב אלון ששימש בעברו כמדען התעשייה הביטחונית ומחזיק בשלל תארים אקדמאים ממכון וויצמן והאוניברסיטה העברית בירושלים, טוען בתוקף כי אלו שכתבו כי אין סיכון בקבלת החיסון, כתב דברים שהם היפך האמת. הרב אלון הביא בפני נאמניו שורה של טענות שלאחריהן קרא לחשבון נפש עמוק בציבוריות החרדית.

דבריו המלאים כפי שנמסרו על ידו בעיר רחובות:

מכונת התעמולה המשומנת היטיב על ידי מיליארדים רבים של דולרים ניצחה. היא מוטטה את השכל הישר גם במגזר החרדי. כולם רצים להתחסן כי כל רגע יקר. נראה שנקודת התפנית שבה הצליחו לשבור אותנו, היא מכתבו של הרב אלימלך פירר שנחשה ובצדק למומחה גדול ברפואה.

כמה נקודות על מכתבו:

אני מצטט מהמכתב, "הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון", נראה לי שברור לכל אחד שזה היפך האמת, כי הרי לא נבדק כלל ולא הייתה אפשרות לבדוק מה הולך לקרות בעוד שלושה חודשים או בעוד שנתיים ועוד עשר שנים משום שהניסויים נערכו רק לאחרונה, אז בוודאי שזה לא נכון ש"הוכח שאין סיכון בקבלת החיסון".

לא קיבלנו גם תשובות על אותם סיכונים שדיברנו עליהם בעבר. דובר על כך שהחיסון מפתח נוגדנים שאמורים לתקוף את חלבון הקוץ של הקורונה, חלבון זה דומה מאוד לחלבון שבונה את השליה ויש חשש גדול שנוגדנים אלו לא יאפשרו את התפתחות השליה ויגרמו לעקרות. אלה דברים שפורסמו ע"י ד"ר מייקל יידון, לשעבר מדען בכיר בחברת 'פייזר', שעסק בדברים האלה, וע"י המומחה הגרמני ד"ר וולפגנג וודרג.

בנוסף, משרד הבריאות עצמו אומר שנשים בהיריון, אבל גם נשים שמתכננות להרות שלא יקחו את החיסון. האם לא פירושו שהם מודעים לגמרי לכך שיכולה להיות בעיה של פגיעה בשליה ועקרות, אלא שהם פשוט לא מנסחים זאת כך?!

דבר נוסף שפורסם ואין עליו תשובה, זה שבניסוי של חיסון הקורונה על חיתולים שנערך על חתולים, התברר שהם אכן פיתחו את הנוגדנים הרצויים אך כשהופיע הנגיף האמיתי התברר שהייתה תגובה חיסונית מוגזמת וכולם מתו. תופעה שמוכרת כ"תגובה חיסונית מוגזמת", שקרתה כבר הרבה פעמים בעבר. גם לכך לא שמענו התייחסות לענין.

עוד דבר שלא שמענו על כך תשובה, זו העובדה שחיסוני פייזר מכילים 'פוליאתיגן-גליקול, ו-70% מהאנשים מפתחים נוגדנים לחומר זה, ועשויים לפתח תגובות אלרגיות לחיסון שיכולות להיות קטלניות. כמו"כ על פי פרסומיו של ד"ר דושי (בכיר במערכת הבריאות ב'מרילנד'), בניסויים שעשו לחיסון הקורונה, לא בדקו שני דברים יסודיים: 1. האם החיסון מפחית את התסמינים העיקריים של הקורונה, אשפוז ומוות. 2. האם הם מורידים את הסיכוי להדבקה (במילים אחרות: הניסוי בודק רק אם נוצרים הנוגדנים שהם רצו לייצר, אך לא בדקו האם יצירת הנוגדנים אכן פותרת את הבעיות או אולי אפילו מזיקה).

כמו"כ, לא ראינו שום התייחסות לטענות על כך ששיטת החיסון של 'פייזר' ושל 'מודרנה' ה-mRNA, שזו שיטה בעייתית, כפי ששמענו במוצאי שבת בכנס של רופאי 'הצד השני', שהיה להם אומץ לבוא, כי רופאים אלה מאוימים. שם הסביר ד"ר אלון שדה שסביר ביותר שה-RNA של השליח כן נכנס לגרעין של התא, מה שיכול ליצור עיוותים ב-DNA (בגנום האנושי) שלנו. הם מכחישים את זה ואומרים שהוא לא נכנס, אך הוא טוען שאם הוא לא נכנס אלא נשאר מחוץ לגרעין של התא, אז ל-RNA הזה סיכוי להתקיים, ואז צריך יהיה לקחת את החיסון כל חודשיים ולא כל שנה, כי אין לזה יציבות.
אז תשובות לכל הבעיות הללו לא קיבלנו, ואני יודע אישית שהרב פירר הוזמן לאותו כנס שהתקיים במוצאי שבת האחרון בבני ברק, שבו הופיעו רופאים של 'הצד השני'. היו שם כשבעה רופאים שהביעו את עמדתם בקשר לנושא של החיסונים. היו שם שהסבירו למה בעצם אין צורך בחיסון, כשלדברי אחד מהם הפגיעה של הקורונה היא מינורית ביחס לניפוח שלה ע"י השלטונות, וגם משום שבהרבה מקומות כבר נוצרה חסינות עדר, בוודאי בציבור החרדי, ומעבר לכך – כלל לא ברור שהחיסון הזה בכלל יעיל. לדברי אחד אחד שם, לא רק שלא ברור שלא יועיל אלא ברור לגמרי שיש סיכוי גדול יותר שהוא אף יזיק.

לאור כל הנקודות האלה, אני מרשה לעצמי להעלות את האפשרות שלא נעים להגיד אותה, שהרב פירר כתב מכתב זה מתוך לחצים קשים. שוחחתי לפני כשעתיים עם אחד מגדולי ישראל והוא אמר לי: זה לא חכמה, אתה בטוח שמה שפירר אומר זה לא נכון, ולכן אתה סבור שלחצו עליו, אבל אני סבור שמה שהוא אומר כן נכון. אמרתי לו – הרב צודק במאת האחוזים, ובדיוק זו הנקודה: אני בטוח שמה שהוא אומר זה לא נכון, לאור הדברים שאמרנו, ולכן אני חושב שהחשש שלי הוא ענין שצריך לבדוק אותו.

דבר נוסף שצריך לזכור זה, שאמנם פירר הוא מומחה גדול לרפואה, אבל בנידון שלנו, צריך בעיקר מומחה גדול למדעי החברה. כי יש כאן מאפיות ששולטות על העניינים האלה ואי אפשר להתעלם מזה. דוגמה לכך זו העובדה שבקניה ניתנו חיסונים לטטנוס שבתוכן הוחדר החומר HCG שגרם לעקרות של כמיליון נשים. הדבר נעשה ע"י ביל גייטס שמחזיק גם היום בקשרים בכל חברות החיסונים, גם של הקורונה. לכן כדי לבחון דבר כמו זה לא יעזור להיות רק מומחה ברפואה, צריכים להיות כאן מומחה שיודע להגיד אם בוצע כאן פשע או לא. לבדוק אם חברת פייזר ומודרנה פושעות או האם ביל גייטס מתכנן כבר שנים לדלל את העולם וכדומה, לזה צריך מומחיות בנושאי פשע. נדמה לי שהרב פירר לא בקיא בעניינים האלה.

יש כשל מסוים בהנהגה

אם מה שנראה לי הוא נכון, ולרבים נראה כך, איך יתכן שהציבור שלנו רץ להתחסן? לפי דעתי זה מצביע על כשל מסוים בהנהגה. אני חושב שאנחנו צריכים לבדוק האם קבלת ההחלטות לא נעשית על ידי גורמים וסביבה שלוחצים עליהם ומונעים מהם אינפורמציה ומחליטים בשבילם וכו'. ואני מתכוון לכל הסקטורים בציבור. לכן צריך כל אחד בסקטור שלו לפי דעתי לבדוק את עצמו בעניינים האלה ולא להסתכל על הנושאים האלה כעל פרות קדושות, כי זה עולה במחיר יוצר מידי כבד כשמסתכלים על הכל כפרות קדושות ולא מקבלים ביקורת על המערכת, וגם לבדוק אם אין מישהו שבכל מיני מקרים ומכל מיני אינטרסים מחליטים מי יהיה גדולי ישראל.

זה מזכיר לנו את ממשלת הצללים שמחליטה מי למשל יהיה נשיא של ארה"ב וכו, ואולי בגלל זה שאצלנו זה ככה מתנהל, הקב"ה מסובב לנו את המציאות שתקום נגדנו מאפיה עולמית שמנהלת את הדברים האלה בצורות אפלות וגרועות. אולי זה מידה כנגד מידה.

מכתב ר"י חברון

רציתי גם להתייחס למכתבו של ראש ישיבת חברון שכתב שלאחר שישב עם הרופא של אחת מקופות החולים בירושלים שהוא מומחה גדול בתחום זה וביאר לו את כל התהליך של החיסון "שאין בו צד סכנה כלל, ולכן זו מתנה טובה מהשמים". האם הרב בטוח במה שהוא אמר שאין כאן צד סכנה כלל? הרי זה היפך האמת. כל ילד יודע שכלל לא בדקו מה הולך לקרות למתחסנים עוד שנתיים ואין אפשרות כזאת. אני לא מבין איך ראש ישיבה יכול לומר לתלמידיו ללכת ולהתחסן כי אין כלל סיכון, פשוט נעלם מהבנתי.

המטרה הסופית: לשעבד את העולם

ענין נוסף שחשוב לדבר עליו בימים אלו, זו הטענה שיש כאן קשר עולמי לתפיסת השלטון בעולם, ושהפצת הקורונה הייתה רק חלק ממנו וזו הייתה ההתחלה כדי להביא את החיסונים. מה המטרה שלהם בחיסונים? אנחנו יכולים רק לנחש, והמגמה שלהם היא לדלל את העולם ולשעבד אותו אליהם. זה נשמע אולי מטורף, אבל הסיבה שאני מדבר על זה בכל זאת היא פשוטה: כל עוד אנחנו חושבים שיש לנו בעיה עם קורונה או עם חיסונים, אנחנו מתעסקים רק בזה, וזו הסחת דעת גמורה מהבעיה העיקרית – שעומדת בפני העולם כולו ובפרט בפני עם ישראל, וזה השעבוד ע"י כנופיה עולמית שממשלת ישראל משתפת איתה פעולה מסיבות שאין זה המקום לדבר עליהן, וזאת הבעיה העיקרית שלנו. ועד שאנחנו לא נבין את זה, אנחנו לא נעמוד ונזעק לקב"ה שיציל אותנו. ולכן אני מציף גם את הנקודה הזאת.

 

הרב יואב אלון חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד