כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שלום ואחדות בשכונה הירושלמית

ברגע האחרון: בוטלו הבחירות למינהל הקהילתי

שעות אחדות לפני פתיחת הקלפיות בשכונה סוכם על אחדות ושלום בשכונת שמואל הנביא. נציגי רבני השכונה הרבנים רבי יצחק כהן ורבי צבי ברוורמן יכהנו כנציגים מוסכמים ללא בחירות. פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

ברגע האחרון: בוטלו הבחירות למינהל הקהילתי
רבני השכונה רבי יצחק כהן והרב צבי ברוורמן צילום: באדיבות המצלם

מספר שעות לפני פתיחת הקלפיות, כשהמערכת כולה כבר מוכנה לקראת יום הבחירות של מחר (שלישי) למינהל הקהילתי 'אשכולות' בירושלים, הושג הסכם בין הקהילות השונות, שיביאו לייצוג הולם ושווה לכלל הקהילות, זאת עפ"י הסיכום שנערך בין רבה של קהילות הספרדים בשכונה המרא דאתרא הגאון רבי יצחק כהן ורב קהילות האשכנזים בשכונה הגאון רבי צבי ברוורמן.

יצויין, כי לראשונה בבחירות אלו, יקבלו הקהילות האשכנזיות בשכונת שמואל הנביא יצוג במינהל השכונתי, כאשר הרב שמחה זיידמן המוכר בשכונה כמקורבם של הרבנים יכהן כחבר במינהל.

בשעה האחרונה פרסמו הרבנים מכתב משותף בו הם מודיעים על ההסדר שהושג, המכתב רואה אור לראשונה כאן באתר 'בחדרי חרדים'. 

במכתבם כותבים הרבנים "אחר שבעז"ה עלה בידינו להגיע להסכם שוויוני בין קהילות שכונתינו, הכוללים את כל קהילות הקודש האשכנזיות, הספרדיות והחסידיות, וזאת בנוגע לבחירת נציגות למנהל הקהילתי "אשכולות", והכל נקבע מתוך אחוה ורעות ורצון של כל העוסקים בצרכי ציבור, המעונינים לעבוד בשיתוף פעולה מלא למען תושבי השכונה היקרים.

ובאופן זה נתייתרו הבחירות ויש בזה קידוש ש"ש שכל החרדים לדבר ה' מאוחדים כאיש אחד ובלב אחד למען התושבים ברוחניות ובגשמיות, הכל עפ"י הוראת הרבנים שליט"א".

על פי הסיכום כנציגי שכונת שמואל הנביא במינהל יכהנו הרב שמחה זיידמן כנציגו של הרב ברוורמן והקהילות האשכנזיות והרב בועז חסן כנציגו של הרב יצחק כהן והקהילות הספרדיות בשכונה.

בשכונה הביעו שביעות רצון רבה מהמהלך, שמבטא את האחדות הקיימת בשכונה בין מגוון הקהילות השוכנות בה.

מינהל קהילתי שמואל הנביא הרב צבי ברוורמן הרב יצחק כהן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד