י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חבלה ואיומים

התבקש לעטות מסכה ותקף את המוכר שאושפז

בשבוע שעבר נכנס אדם לשתי חנויות בעיר נתניה, בשני המקרים הוא התקבל בבקשה דומה מבעלי העסקים, שיעטה מסכה וישמור על בריאותו, בפעם השנייה הותקף המוכר ואף אושפז עם חשש לדימום מוחי

התבקש לעטות מסכה ותקף את המוכר שאושפז
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שתקף בשבוע שעבר בעל חנות מבוגר בנתניה שדרש ממנו לא לסכן את חייב ולקיים את לשון החוק הדורש עטית מסכה, הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום נגד התוקף, אף הוא תושב נתניה, בצירוף בקשה למעצר עד תום ההליכים.

בתאריך 14.12 נכנס החשוד למעדניה בעיר נתניה, כשהוא ללא מסכה כמתחייב. הבעלים, שהנו אדם מבוגר בן 74, הנמצא מטבע הדברים בקבוצת סיכון, ביקש מהחשוד לצאת מהמקום כל עוד אינו עוטה מסכה, בתגובה דחף החשוד את הקשיש בחוזקה וגרם לו ליפול ולחבוט ראשו בקרקע. כתוצאה מהמכה נזקק הקורבן לתפרים בראשו ואף אושפז בביה"ח עם חשד לדימום מוחי.

זה לא היה ביקורו היחיד של החשוד באותו יום בחנויות בעיר נתניה כשהוא ללא מסכה ומתנהג באלימות, מוקדם יותר באותו יום נכנס החשוד לחנות מכולת בעיר שוב ללא מסכה ובתגובה לדרישת הבעלים כי יצא מהחנות, איים החשוד כי יפגע בו, מה שאכן התרחש מאוחר יותר במעדנייה.

המשטרה עצרה את החשוד תושב נתניה כבן 46, ומעצרו הוארך מעת לעת. וכאמור אתמול, יחידת התביעות של מחוז מרכז, שלוחת שרון, הגישה נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה ואיומים, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מסכה קורונה תקיפה אלימה נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד