כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תזוזה לילית

הצביעה נגד נתניהו והודיעה על פרישה מהליכוד

מבוכה לנתניהו הלילה במליאה. לאחר שטרח לגייס רוב והגיע בעצמו להצביע עד החוק שידחה את פיזור הכנסת, ח"כ מיכל שיר ממפלגתו הצביעה נגד ובקולה הפילה את החוק. לאחמ"כ הודיעה על פרישה מהליכוד והצטרפות לגדעון סער

הצביעה נגד נתניהו והודיעה על פרישה מהליכוד
חבר הכנסת מיקי זוהר עם ראש הממשלה נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שתיקה של שבועיים מאז הוקמה מפלגתו החדשה של גדעון סער 'תקווה חדשה', כשהיא ידועה ומוכרת כחברתו הטובה ביותר בפוליטיקה, חברת הכנסת מיכל שיר מודיעה הלילה רשמית על הצטרפותה למפלגה החדשה.

הלילה (שני) הפתיעה שיר שהתגייסה נגד נתניהו והצביעה נגד החוק להארכת מועד העברת התקציב ודחיית הבחירות, כאשר האצבע שלה סייעה להפלת החוק והבטחת הבחירות.

שיר עצמה כתבה בטוויטר, "אני שלמה עם מצפוני לעשות את המעט שביכולתי כדי לסיים את המופע המביך הזה של ממשלה תקועה ומסוכסכת שמחזיקה מדינה שלמה בת ערובה של כסאות פוליטיים ולכן אתפטר מהכנסת ואצטרף ל״תקווה חדשה״ בראשות גדעון סער".

עד כה הצטרפו למפלגת 'תקווה חדשה'; יועז הנדל, יפעת שאשא ביטון וצבי האוזר.

במקומה יושבע השבוע לח"כ - מקום 41 ברשימת הליכוד, שבח שטרן בן ה-69 מהיישוב שילה שבשומרון.

יצוין כי גם ח"כ שרן השכל, שתמכה בגדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד בשנה שעברה, נעדרה מההצבעה ולא הגיע לכנסת. לעת עתה עדיין לא ברור האם תפרוש גם היא למפלגתו של גדעון סער.

בינתיים, שתי המורדות נענשו והוסרו מקבוצת הוואטסאפ הסיעתית של הליכוד בכנסת. 

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר הגיב הלילה והצהיר: "לאחר שביקשתי להכריז על יפעת שאשא ביטון כפורשת, אבקש להכריז כך גם על ח״כ מיכל שיר ועל ח״כ שרן השכל. שיר הצביעה בניגוד לעמדת הסיעה והשכל סירבה להגיע להצבעה וזאת בניגוד לעמדת סיעת הליכוד שעשתה הכל כדי למנוע את הבחירות. הגיע הזמן לשים סוף לאלו שמנצלים את תנועת הליכוד ופועלים נגדה". כך כתב בחשבון הטוויטר שלו.

מיכל שיר גדעון סער מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד