י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מזכרת לעולמי עד

ילדי קושנר וטראמפ השאירו טביעות יד בבית הלבן

לקראת עזיבתו של הסב את הנשיאות עוד פחות מחודש, ילדי משפחת קושנר-טראמפ הטביעו חותם לזיכרון עולם בגן הילדים שבבית הנשיא הרשמי - הבית הלבן, כשהאם מסבירה על משמעות המקום והמנהג שהשתרש להותיר חותם על המרצפות

ילדי קושנר וטראמפ השאירו טביעות יד בבית הלבן
ילדי קושנר וטראמפ משאירים טביעות יד בבית הלבן צילום: באדיבות המשפחה

שלושת ילדיהם של הזוג היהודי איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, השאירו את טביעות ידיהם בגן הבית הלבן, לקראת סיום כהונתו של סבם, הנשיא דונלד טראמפ בעוד פחות מחודש.

בפוסט באינסטגרם, הסבירה, איוונקה - ביתו של הנשיא היוצא, המשמשת יועצת בכירה בבית הלבן, את משמעות גן הילדים של הבית הלבן ושיתפה צילומים של ילדיה המניחים ידיים במקום שבו יישארו טביעות הידיים שלהם לזיכרון עולם.

"גן הילדים היה מתנה של הנשיא וגברת ג'ונסון לבית הלבן בשנת 1968. הגן כולל בריכת דגי זהב, עץ תפוח, ושלל אביזרים", כתבה.

"עקבות וטביעות יד של ילדי הנשיאים ונכדיהם מוטבעים במסלול הסלול של הגן. עשרה מרצפות נוספות נוספו על ידי מלניה טראמפ, טביעות יד של כל אחד מנכדיו של הנשיא טראמפ", כתבה.

הספקולציות הולכות ומתגברות לגבי מה שיעשו איוונקה ובעלה, שניהם יועצי בכירים בבית הלבן, לאחר שטראמפ יעזוב את וושינגטון, בחיים הפרטיים.

הזוג קנה לפני שבועיים, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', נכס בעלות 30 מיליון דולר על מגרש חוף ים במיאמי שבפלורידה - מה שעורר שמועות כי איוונקה בת ה-39, שוקלת להתמודד בעצמה לתפקיד פוליטי.

הבית הלבן איוונקה טראמפ דונלד טראמפ ג'ארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד