ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"נשמה טהורה ונדירה"

הבחור נהרג לפני האירוסין; האבא ספד • צפו

מצמרר: אהוביה סנדק שנהרג במהלך מרדף משטרתי בעת שרכבו הדרדר, היה אמור להתארס בעוד מספר ימים | הוריו ספדו לו בשברון לב "אדם נדיר, נשמה שכולה קודש לה'"

הבחור נהרג לפני האירוסין; האבא ספד  • צפו
אהוביה סנדק ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אתמול אחר הצהריים נהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל לאחר שרכבו הדרדר בעת מרדף משטרתי. ארבעת חבריו נפצעו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי אהוביה ז"ל היה אמור להתארס בעוד מספר ימים עב"ג שלהבת גולדשטיין.

הוריו של אהוביה, אברהם ואיילת סנדק ספדו לו, "כותבים מדם ליבנו בנינו הבכור אהוביה עלה בסערה השמימה. השוק הוא עצום. היום איבדנו את בננו אחינו נכדנו וילד מהמם. אדם נדיר נשמה טהורה שכולה קודש לה' ילד שנולד בגוש קטיף וגורש מביתו מחבל ארץ קודש כשהיה בידי אימו ילד נבון שגדל על ברכי התורה, אהבת הארץ והאדם. נשמה טהורה ונדירה שהשאירה לנו צוואה אדירה- לכו ורשו את כל הארץ".

הם סיימו בתחינה כי "מתוך הצוואה זו תאהבו את ילדכם תחבקו אותם תהיו איתם תאמינו בדרכם תאמינו בדרך שלהם".

‏‏רב הישוב בת עין הרב דניאל כהן בניגון הקדוש 4 בבות בהלוויה. ליד אהוביה קבורים ארז לבנון הי"ד ושלמה נתיב הי"ד. 

גם ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן התייחס למותו הטרגי ואמר כי מדובר ביום קשה מאוד ליישוב בת עין לגוש עציון כולו "מדובר במשפחה יקרה, מוכרת ופעילה מאוד בכל תחומי החברה בגוש. אנחנו נמצאים איתם באבלם הכבד ונעמוד לצידם ככל שיידרש. חברי ועובדי המועצה, תושבי גוש עציון מחבקים ובוכים על האובדן"

נאמן הוסיף כי "הנערים הללו הם ילדינו - נקודה! השאירו לנו את החינוך וההתמודדות עם הילדים שלנו לטוב ולמוטב. לא מדובר באוייב שקם להשמיד את המדינה או במחבלים מבקשי נפשנו".

הוא הדגיש כי הטיפול המשטרתי, המעצר או אפילו המרדף אחר נער יהודי לא אמור להסתיים בלוויה. "אנחנו מזועזעים ודורשים לחקור עד תום את ההתרחשויות בשטח. מעבר לצורך בגילוי האמת, תביעתנו החד משמעית היא להפסיק מיד את האלימות המשטרתית. אילו רק חלק קטן מהמשאבים האדירים המושקעים במרדף אחר נוער הגבעות, היה מושקע בחברה וחינוך, לא היינו עדים לאסון הנורא שהתרחש היום".

בת עין הרוג אהוביה סנדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד