י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'אפילו לא חצי שעה'

המתווך מטעם גנץ במתקפה: "ביבי גמר והוא הבין את זה"

נציגו של גנץ במגעים מול הליכוד השר לשעבר חיים רמון, שיחזר הבוקר את נקודת השבר של המו"מ | בדבריו הוא תקף את תאוות השלטון של נתניהו ואת תחזיתו לתוצאות הבחירות

המתווך מטעם גנץ במתקפה: "ביבי גמר והוא הבין את זה"
השר לשעבר חיים רמון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אמש התחוללה דרמה במליאת הכנסת עת על חודם של 2 קולות ועריקה אחת כשלה הקואליציה בהעברת החוק שהיה מונע את ההליכה לבחירות נוספות, בימים האחרונים נערכו מגעים קדחתניים בין הליכוד לכחול לבן על מנת להגיע להסכמות והבנות שהיו דוחות את הבחירות בכמה חודשים או עד להשלמת ההסכם בין בנימין נתניהו לבנימין גנץ.

נציגו של גנץ במגעים היה שר המשפטים לשעבר חיים רמון, הבוקר (שלישי) הוא תקף בחריפות בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103, את ראש הממשלה נתניהו על תאוות השלטון האובססיבית, כאשר לטענתו הוא האשם בהליכה לבחירות.

בראיון שחזר רמון "מה שהיה כך היה. יום חמישי, למעשה גמרנו הכול, לקראת הסוף בא נציגו של ביבי ואומר 'תשמע אנחנו רוצים שביבי יכהן עוד חצי שנה', כלומר מ-3 שנות רוטציה יהיו שנתיים ביבי ושנה גנץ. אמרתי להם 'אפילו לא חצי שעה'. באותו רגע נשבר המשא ומתן והוא למעשה לא התחדש באופן מהותי עד יום ראשון. זה לא מובן ומטורף".

רמון הוסיף לתקוף "היו לנו 2 תנאים מוקדמים, העברת תקציב 2020 בלי שינוי של תאריך הבחירות והתנאי השני שהרוטציה תהיה במועדה. ההישגים האלה הושגו בחוק. זה טוב לכולם חוץ מלאנשים בורים שאין להם מושג איזה אסון הם המיטו על הכלכלה, הבריאות, החינוך וכדומה".

"ביבי רצה בחירות לא רוטציה אבל ביוני. כל מי שהצביע נגד החוק, הוא חסר אחריות בצורה קיצונית ויצר אסון, כי הולך להיות פה גיהינום, כל אדם בישראל ייפגע מזה בדרך כזו או אחרת. הפוליטיקה היא מהם והלאה, הם לא הבינו את החוק והחליטו להתאבד באופן אישי. ראוי שהאנשים האלה לא יתקרבו יותר לכנסת" הוסיף רמון.

לסיום אמר "הנפילה של החוק זה פשע, לא טמטום. גנץ השיג הישג ענק של להעביר את 2020 ולהשאיר את תאריך הבחירות ב-23 במרץ, זה כניעה של ביבי, נתניהו לא רצה בחירות, הוא הולך להפסיד את הבחירות האלה. בגדול, אין לו שום סיכוי לנצח אותם, יש לו גוש של 47 שימליצו. זה סוף עידן נתניהו, אין לו שום סיכוי לנצח את הבחירות. ביבי גמר והוא הבין את זה. ראש הממשלה הבא הוא או סער או בנט, או שניהם יחד".

חיים רמון בנימין נתניהו בני גנץ בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד