י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חיסון וריסון

שר הבריאות; "פספסנו את הרכבת - אין מנוס מסגר"

שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר היום בבית אבות בשערי תקווה, ושוחח על מצב החיסונים אל מול נתוני התחלואה בישראל | בדבריו קרא השר "ליטול אחריות ולא להכניס שיקולים פוליטיים למאבק בנגיף"

שר הבריאות; "פספסנו את הרכבת - אין מנוס מסגר"
יולי אדלשטיין צילום: פלאש90

שר הבריאות יולי אדלשטיין התארח בבית 'גיל הזהב' מגדלי הים התיכון בשערי תקווה עם המחוסן הראשון במסגרת פרויקט "מגן אבות ואמהות", במסגרתו מד"א מחסן בבתי גיל הזהב ובבתי האבות, במהלך הביקור בישר על הסגר הצפוי.

"היום זה יום מרגש ויום עם דריכות", אמר אדלשטיין. "מרגש כי הגענו לכמעט 30,000 מתחסנים ביומיים הראשונים. זה נתון מדהים שמעיד על היענות יפה מאוד של הציבור להתחסן".
 
"משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ 60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות".

"ויש גם דריכות", הצהיר השר אדלשטיין, "הגענו ללמעלה מ- 5 אחוז מאומתים, ומקדם ההדבקה עומד היום על 1.3. אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי".
 
אדלשטיין הבהיר "אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון. עד שהחיסונים ישפיעו ייקח בין חודשיים לשלושה. בינתיים אנחנו חייבים לשמור על בריאותם של אזרחי ישראל, ולהוריד את התחלואה".
 
אדלשטיין אמר עוד כי הרכבת יצאה וכי הריסון המהודק שאושר בממשלה כבר לא רלוונטי, לדבריו "בזבזנו זמן יקר ומצב התחלואה לא משאיר ברירה מללכת לסגר. אני קורא לכולם לשים רק את הבריאות מול העיניים.
אין לנו פריווילגיה להכניס שיקולים פוליטיים לשיקולי הבריאות".

בית אבות יולי אדלשטיין קורונה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד