י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חצי מיליון כבר נעזרו

בעקבות הסגר השלישי: מערך התנדבות עצום הוקם ברחבי הארץ

לוחמים בחזית המערכה; 10,000 מתנדבים, כ-73,000 ק"ג מזון, תרופות וערכות בידוד, מעל 115,000 משימות מצילות חיים, קרוב ל- 500,000 נעזרים, מאות אלפי קילומטרים • ביכולתך להיות חלק מזה. זוהי הזדמנות נדירה בשבילך!

בעקבות הסגר השלישי: מערך התנדבות עצום הוקם ברחבי הארץ
מתנדב רפואה ושמחה צילום: מתוך הסרטון

תקראו לזה גל ראשון, שני, שלישי. נגיף הקורונה שפרץ אל חיינו אי שם באמצע חודש אדר בשנה החולפת, לא רוצה לעזוב, וודאי לא בצורה יפה. בעודנו מחכים לחיסון או כל ישועה שמימית אחרת שתגאל את כולנו מהחורבן הזה ומהסגר השלישי המתקרב אלינו במהירות מסחררת, הקורונה ממשיכה להכות בעוצמות, כשהמוני ישראלים נדבקים או נכנסים לבידוד בעקבות מגע עם חולה ונאלצים להתמודד עם השלכות הבדידות או עצם השהייה בבידוד. בדיוק בשלב הזה צריכים אותך למען אחים ואחיות שלך. הנך "עובד חיוני" כל כך למלחמה בנגיף. יש לך את האפשרות להאיר להם בענק ע"י צעד קטן ופשוט כ"כ.

להצטרפות להתנדבות העצומה הקליקו כאן>>>



רשת מתנדבי האונליין של ארגון "רפואה ושמחה" פועלת סביב השעון בסיוע אינסופי ולא נותנת לגלים הרודפים לייאש אותה. לרגעים נדמה לצוות ההנהלה והמוקד הנרחב כי העיסוק בפעילות החסד עבור חולי ומבודדי הקורונה עבר כל פרופרציה שאפשר לתאר, כשמדברים על 95% מענה למאות ואלפי משימות יומיות מגיעים לתובנה כי לפנינו מפעל תעשיית חסד בסדר גודל שאין לו אח ורע.

בין משימה למשימה, בין שינוע תרופה להסעת חולה, בין הצלת חיים אחת לחברתה, בין משלוח ערימות של פינוקים ומשחקים לשיגור ערכות בידוד מושלמות, ראשי מערך המתנדבים הרחב בישראל קוראים לך ומזמינים אותך לעשות משהו למען מישהו בכל רגע ונקודת זמן פנויה באיזורך - בלחיצה על קישור ההצטרפות לקבוצת החסד די בכל אתר ואתר, בצעד קטן שלך, תהיה לך את הזכות כבר היום לסייע בקלות למשפחה/שכנים/יקירים/מכרים, ולהיות לצידם ברגעים שלא ישכחו לך לעולם!

להצטרפות לקבוצת הווצאפ לחצו כאן>>>

קצת על הארגון;
"רפואה ושמחה" מפעילה במשך כל ימות השנה שירותי חינם של הסעת חולים נכים ומוגבלים לטיפולים רפואיים באמצעות צי אמבולנסים של הארגון, בנוסף על מערך בן כרבבת! מתנדבים המתגוררים כמעט בכל נקודה בישראל, וכן במאות נקודות מסביב לעולם, המסייעים יומם וליל באמצעות קבוצות "מחוברים אונליין", ועומדים היכון לסייע בהסעת חולים, נכים ומוגבלים וכן משנעים ארוחות, תרופות, ציוד רפואי, דגימות מעבדה וכל פריט עזרה רלוונטי המסייע ומקל על החולים ובני משפחותיהם.

עם פרוץ משבר הקורונה בישראל החלו להתקבל מאות שיחות במוקד האונליין של "רפואה ושמחה" מאזרחים רבים השוהים בבידוד וזקוקים בדחיפות למזון או תרופה קריטיים. מפה הכל התגלגל במהירות שיא, הנהלת העמותה בראשות הרב ישראל צישינסקי ובניהולו של הרב מאיר קווין, למדה את הצורך והפנימה מהר לאן כל זה הולך, כשמיד הקימה מוקד חירום ייחודי "בידוד אונליין" - מערך חסד חסר תקדים עבור רבבות המבודדים הבודדים השוהים בבתיהם לאורכה ורוחבה של ארץ ישראל, ללא עזרה משפחתית או סביבתית וזקוקים להנגשת מוצרי מזון ותרופות החיוניים להמשך תפקוד שגרתי בתקופת הבידוד הקשה.

בעקבות הצורך הגובר הורחב מערך המוקדנים דרמטית כשבד בבד יצאו בארגון בקריאה לציבור בישראל להצטרף למערך ההתנדבותי בכל דרך, כדי שיוכלו לתת מענה מיידי לאותם פונים שעבור חלקם מדובר בהצלת חיים של ממש, ואכן אלו הן שעותיה היפות של העשייה ההתנדבותית. הפנים היפות של עם ישראל התגלו במלוא הדרן. בלא מעט מקרים פועלים המתנדבים עבור המשימות בתעצומות נפש גם תחת מחסומים וסגרים שונים, כששום חסימה לא מנעה מהם מלהעניק מענה מיידי לקריאות הדחופות שזרמו כל העת.

פעילות החסד המאסיבית והמקיפה מתנהלת במרוץ סביב השעון ובפריסה רחבה ביותר בכל נקודה, כשבמהלך המשבר סייעו כבר עד כה במוקד "בידוד אונליין" במעל 115,000! קריאות הצלת חיים שסייעו למעל 500,000 אזרחים מבודדי קורונה מכל קצוות הקשת בכל הגילאים, חולקו כ- 73,000 ק"ג של מזון ותרופות, באמצעות צי האמבולנסים של "רפואה ושמחה" וכ-10,000 מתנדבי האונליין המתגוררים מדן ועד אילת, ומכרמיאל ועד מצפה רמון ומוזנקים למשימות השונות המתפרסמות ביותר מ-850! קבוצות ייעודיות, כל משימה והאיזור/הנושא הייחודי שלה.

בנוסף כחלק מהפעילות הרחבה למען מחלימי ומבודדי הקורונה, ייחדו בעמותה אגף מיוחד שעוסק ועדיין פועל בכל הצרכים והמשימות שזורמים כל העת ממלוניות הקורונה, אלו שעדיין פועלות ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות הזו מתקיימות אינספור פעילויות מדהימות עבור אבות ובנים, משפחות וילדיהם שהחלימו במלונות, הסעת רבנים וראשי ישיבות למסירת שיעורים במלוניות, אירועי בר מצווה מהחל ועד כלה עבור נערים שהגיעו לגיל מצוות ונאלצים לחגוג את היום הגדול כשהם מבודדים במלון, וכן כל שמחה אחרת הנחגגת במוקדים השונים. כמו"כ מחולקים במלוניות, בבתי החולים, במרכזי השיקום ובמחלקות הקורונה מאות רבות של עוגות ביתיות ומאפים אישיים שמוכנות ע"י מתנדבות קבוצות קונדיטורית אונליין ברחבי הארץ המכינות כמדי שבוע בשבוע עוגות עבור חולים ונזקקים.

ראשי "רפואה ושמחה" היו"ר הרב ישראל צישינסקי והמנכ"ל מאיר קווין מלאים סיפוק על פעילות החסד המבורכת ומצילת חיים בכל רגעי המשבר אך לא נחים לרגע ומעוניינים להרחיב את מעגל המתנדבים עוד ועוד, "זהו רגע להודות על העבר, להתמסר להווה המאתגר ובעיקר להתפלל על עתיד טוב יותר, שכולנו נהיה בריאים ושנזדקק זה לזה רק מסיבות משמחות.

אז בואו טלו חלק במערך העצום והצטרפו למשפחת החסד הגדולה בעולם, יחד נעשה את העולם טוב יותר" >>>

רפואה ושמחה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד