י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דוגמא אישית: הגרי"ג אדלשטיין בא להתחסן ב'מעייני הישועה'

במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' החלו השבוע לחסן את העובדים נגד וירוס קורונה • הראשונים שהתחסנו היו המנכ"ל ובכירי הרופאים שביקשו לשמש דוגמא אישית לשאר העובדים. בין המתחסנים גם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א וחה"כ הרב משה גפני

דוגמא אישית: הגרי"ג אדלשטיין בא להתחסן ב'מעייני הישועה'
מרן הגר"ג אדלשטיין מגיע להתחסן לקורונה צילום: מעייני הישועה

במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק החלו היום (שלישי) במבצע חיסונים רחב היקף. בין הראשונים שקיבלו את החיסון היה מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א שאף קרא לציבור להתחסן נגד נגיף הקורונה. נזכיר כי מרן ראש הישיבה שהה בביתו במשך תקופה ארוכה מאוד מאז נודע על הווירוס וסכנותיו.

עם תחילת מבצע החיסונים בבית החולים הגיע להתחסן גם חבר הכנסת הרב משה גפני (דגל התורה), שמיהר להפשיל שרוולים ולקבל את החיסון. הרב גפני ניצל את ההזדמנות לאחל הצלחה למנהלת הרפואית החדשה, דר' דורית טקס-מנובה ואמר כי בחר להתחסן דווקא ב'מעיני הישועה' בשל היותו מרכז רפואי שפועל בהתאם להנחיותיהם של גדולי ישראל.

בשבוע האחרון נערך בית החולים למבצע החיסונים והקים מתחם ייעודי ונפרד לכל תהליך ההתחסנות. במתחם ישנו גם אזור מנוחה ובו כיבוד קל למתחסנים. המתחסן הראשון היה מנכ"ל בית החולים, שלמה רוטשילד שביקש לשמש דוגמא חיה ל־1,600 עובדי המרכז הרפואי.

 

 

רוטשילד אמר: "דווקא אנחנו, האנשים שאמונים על בריאות הציבור, צריכים להיות הראשונים שלוקחים אחריות ומשמשים דוגמא לכולם". כ־60% מהעובדים הרלוונטיים יחוסנו בימים הקרובים במתחם זה ויגיעו אליו פעם נוספת בעוד שלושה שבועות לקבלת המנה השנייה. רוטשילד הוסיף ואמר כי "המרכז הרפואי מעיני הישועה פועל לפי הוראות הרבנים. הרבנים אמרו שצריך להתחסן וזה מה שאנחנו עושים. אנחנו מצווים על שמירת הנפש ועושים זאת בשמחה, ברצון, עם כל האחריות הנדרשת ובהתאם להנחיות של משרד הבריאות".

הגב' רחל פסטג מהשדרניות הוותיקות ב'קול חי' ושורה ארוכה של רופאים בכירים במרכז הרפואי מיהרה להגיע הבוקר ולברך שהחיינו על החיסון המבורך ולהודות על ההזדמנות שנפלה בחלקה להתחסן.

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' ניצב לכל אורך התקופה האחרונה בחזית המאבק ובעת הזו בחזית המניעה. התחסנות הצוות הרפואי תהפוך את בית החולים למקום בטוח עבור מטופלים ובני משפחותיהם.

מהנהלת בית החולים נמסר: "מבצע החיסונים יימשך בימים הקרובים עד לחיסון כל הצוות הרפואי וצוותי העזר. בעוד שלושה שבועות - עם השלמת המבצע - אנחנו מקווים שנהיה אי ירוק ובטוח בעיר התורה והחסידות. זאת על־מנת שנוכל להעניק למטופלים ולבני משפחותיהם סביבה בטוחה ונקייה ככל האפשר מסיכון. אנחנו מקווים שנוכל לחזור בקרוב לשגרה בהתאם לנתוני התחלואה והנחיות משרד הבריאות"

מעייני הישועה קורונה חיסון לקורונה הגרי''ג אדלשטיין משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד