י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אירוע חריג בתל אביב

איש צוות קיבל בטעות 5 מנות חיסון בהזרקה אחת

אירוע חריג בקופת חולים מכבי בתל אביב: איש צוות שהתחסן לקורונה, קיבל בטעות חמש מנות חיסון במקום אחת. בריאיון הוא סיפר כי הוא חש טוב, מלבד כאב באזור החיסון

איש צוות קיבל בטעות 5 מנות חיסון בהזרקה אחת
חיסונים לקורונה צילום: צלמי פלאש 90

איש צוות רפואי שהגיע אתמול (שני) למתחם החיסונים נגד קורונה של קופת החולים מכבי בהיכל שלמה בתל אביב, קיבל בטעות לא פחות מחמש מנות מכיוון שהבקבוק לא נמהל. 

בריאיון לחדשות 13 הוא סיפר כי הוא חש בטוב. "אני לא ידעתי כמובן, הם הודיעו לי", סיפר. "כנראה שהאח שהזריק לי גם שם לב אחרי, שמו לב שקיבלתי יותר מדי".

"זה מלחיץ אבל אין לי מה לעשות עם זה כבר, למזלי לא קרה לי כלום", אמר, והוסיף כי "חוץ מכאבים באזור הזריקה אני לא מרגיש כלום, חשוב מצידי לא לשדר תחושת פחד, אף אחד לא צריך לפחד לקבל חיסון עם חמש מנות".

ממכבי מסרו כי "איש הצוות הרפואי נבדק, ושהה בהשגחה רפואית בבית חולים במשך מספר שעות בהתאם לנהלים. הוא שוחרר לביתו בשעות הערב כאשר הוא מרגיש טוב וללא כל תופעות לוואי. איש הצוות הרפואי חש גם הבוקר בטוב ומעוניין לשוב לעבודתו", נמסר ממכבי.

הם הבהירו כי מדובר במקרה נקודתי והוסיפו כי "בניסוי שביצעה חברת פייזר בתהליך פיתוח החיסון, נמצא כי אין השפעה שלילית להזרקה של עד 5 מנות חיסון פרט לתופעות לוואי מקומיות באזור ההזרקה. יודגש כי במקרה המדובר לא נצפו תופעות לוואי פרט לרגישות קלה באזור החיסון, שהופיעה למחרת".

 

קורונה מכבי חברת פייזר חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד