י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בואש מול כפפות משי

הח"כים מתגייסים לטובת מפגיני 'הפלג': אכיפה בררנית

הפלג הירושלמי יצא להפגין ונתקל ביד קשה, בהפגנה סוערת ברחובות ירושלים הותז לעברם בואש ואף נעצרו מפגינים, פעולות שגרמו לחברי הכנסת לצא במחאה על השימוש בבואש בהפגנות הפלג מול כפפות המשי בהפגנות השמאל

הח"כים מתגייסים לטובת מפגיני 'הפלג': אכיפה בררנית
הפגנה חרדית. אלוסטרציה צילום: פלאש 90

אנשי 'הפלג הירושלמי' יצאו היום (שלישי) להפגנות נרחבות ברחבי ירושלים, מולם התייצבו כחומה בצורה שוטרי המחוז שפיזרו אותם ביד קשה, באמצעות התזת בואש, פרשים ומעצרים.

התיעודים הרבים של ההתנהגות האלימה מצד השוטרים בהפגנות הפלג מול המחזות אותם אנחנו רואים מידי שבוע במוקדים רבים ברחבי הארץ בהפגנות השמאל, עוררו סערה ברשת ולצד מחאות עיתונאים בלטו גם הח"כים, שלאו נמנים על המפלגות החרדיות.

ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי', כתב בתגובה לתיעודים המקוממים: "אכיפה בררנית היא רשע. מבחינת משטרת ישראל יש אזרחים סוג א, פריבילגים שמאלנים שמפגינים בבלפור וזוכים לכפפות משי, ואזרחים סוג ד, חרדים ומתנחלים, שזוכים לאלימות מטורפת. מי שלא רואה את זה הוא עיוור ומי שלא מתחייב לתקן את זה הוא מושחת מוסרית. אני מתחייב!".

גם השרה מ'כחול לבן' עומר ינקלביץ, תהתה וכתבה בצירוף תיעוד זרנוק הבואש המופנה אל עבר פני המפגינים: "האם דמם של חרדים סמוק פחות מדמם של מפגיני בלפור?".

מוקדם יותר באופן חריג חבר הכנסת החדש מטעם 'דגל התורה' אליהו ברוכי, יוצא אף הוא להגנת מפגיני 'הפלג הירושלמי' וכתב בחשבון הפייסבוק שלו "מה עמדתי על הפגנות הפלג הירושלמי? אני לא חושב שאחדש משהו. מעצם היותי חבר כנסת בדגל התורה זה די ברור מה עמדתי אבל 'להיכנס בהם' בכל הכוח כשכמעט מידי יום חוסמים פה כבישים ושכונות שלמות? היכן כל חבריי בוועדת הפנים שזעמו על עצם השימוש במכת"זיות גם כשהן מכילות מים. בואש? למה מה קרה?".

הפגנות הפלג מעצרים מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד