י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רגע מיוחל

ראש המל"ל וקושנר נפגשו עם מלך מרוקו בביתו

ראש המל"ל מאיר בן שבת יצא בשליחות רה"מ נתניהו לפגישה משולשת עם מלך מרוקו וחתנו היהודי של הנשיא היוצא דונלד טראמפ | השלושה שוחחו על היחסים הנרקמים בין המדינות ועל הפן המעשי של הסכם השלום

ראש המל"ל וקושנר נפגשו עם מלך מרוקו בביתו
קושנר ובן שבת בפגישה עם מלך מרוקו צילום: עמוס בן גרשון//לע"מ

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל מאיר בן-שבת נפגש אמש (שלישי), בשליחותו של ראש הממשלה נתניהו, עם מלך מרוקו מוחמד השישי בארמונו ברבאט, יחד עם היועץ הבכיר לנשיא ארה״ב ג׳ארד קושנר. ראש המל"ל בן-שבת הזמין את המלך, בשם ראש הממשלה נתניהו, לבקר בישראל.

בפגישתם, שהתנהלה בשפה הערבית-מרוקאית, דנו ביחסים הנרקמים בין המדינות. המלך ציין כי פניו לבניית יחסים עמוקים, מלאים וארוכי טווח בין שתי המדינות.

כמו כן, חתמו נציגי שתי המדינות על מספר הסכמים בנושאים שונים, ביניהם פטור מוויזות לנושאי דרכונים דיפלומטיים ודרכוני שירות, שיתוף פעולה בתחום המים, שיתוף פעולה בתחומי הפיננסים וההשקעות והסכם נוסף לשיתוף פעולה בתחום התעופה האזרחית וטיסות ישירות בין המדינות.

ראש המל״ל מאיר בן-שבת בנאומו כי "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שנפלה בחלקינו להימנות על המשלחת הישראלית שבידה הופקדה המשימה לפרוט את ההישג המדיני לצעדים מעשיים. ליחסים עם מרוקו משמעות מיוחדת, מעבר להיבטים המדיניים והכלכליים. רבים מאזרחי ישראל, בני העדה המרוקנית ייחלו לרגע הזה. כמוני, רבים מבני הדור השני והשלישי של העולים ממרוקו, החיים בישראל, שומרים אמונים למורשת אבותינו וממשיכים אותה".

ג'ארד קושנר מאיר בן שבת מרוקו מלך מרוקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד