י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בוקר קטלני

בתוך שעה: שני הרוגים בכבישים כתוצאה מהתנגשות במשאית

הקטל בכבישים: שתי תאונות דרכים קטלניות עם מעורבות משאיות התרחשו הבוקר | בתאונה אחת נהרג אדם שרכב על אופניו ובשנייה כתוצאה מהתנגשות ברכב פרטי | צפו

בתוך שעה: שני הרוגים בכבישים כתוצאה מהתנגשות במשאית
תאונת דרכים צילום: דוברות מד"א

בתוך כשעה התרחשו הבוקר (רביעי) תאונות דרכים קטלניות שבהן נהרגו שני בני אדם לאחר שהתנגשו במשאית.

בשעה 06:36 בבוקר משאית פגעה ברוכב אופניים, בכביש 65 סמוך לצומת כרכור לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו פעולות רפואיות, ובסופן נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 65.

פאראמדיק מד"א, סער אברג'יל סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים חשמליים שבורות ומשאית, בסמוך שכב גבר כבן 65 מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעת ראש קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

כשעה לאחר מכן, בשעה 07:34 אירעה תאונה קשה בין משאית לרכב פרטי, בכביש 25 סמוך לצומת צפית לכיוון דימונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה קבעו את מותו של גבר כבן 50 והעניקו טיפול רפואי ולאחר מכן פינו לבי"ח סורוקה, את נהג המשאית, גבר כבן 40 שנפצע קל.

חובש על אופנוע מד"א צביקה אייזיק סיפר כי "כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו משאית ורכב פרטי מעוך, נהג הרכב גבר כבן 50 נלכד ברכב, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול תוך כדי חילוצו מהרכב, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם בנהג המשאית גבר בשנות הארבעים פונה במצב קל".

יוספי עשור חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ורכב. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה וחילצו את גופתו של הנהג שמותו נקבע בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

תאונה קטלנית משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד