י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סנדי שמואלי מציג: כי טוב • להאזנה

אל מדפי החנויות הגיע אלבומו החדש של סנדי שמואלי - 'כי טוב' • כמי שהיו ראשונים לספר אודות האלבום, אנו מגישים בפניכם טעימה ראשונה מתוך האלבום • ויש גם הודעה מצערת

סנדי שמואלי מציג: כי טוב • להאזנה

'בחדרי חרדים', הפורטל החרדי הגודל בעולם, הכתבים, הצלמים וכל צוות האתר, מביעים השתתפות כנה בצערו של סנדי, שהגיע ארצה בשל פטירת אימו ע"ה.

מן השמים תנוחמו ובלע המוות לנצח.




האלבום השמיני של סנדי שמואלי יוצא סופסוף תחת השם "כי טוב". האלבום, אחד הטובים שיצאו לאחרונה, כולל להיטים בסגנון "סנדיש" השמח והמקפיץ, שירים שקטים ומלודיים וגם את מחרוזות השמחות המפורסמות של שמואלי.

מאחורי סנדי שמואלי, אמן ישראלי-אמריקני מוכר, כבר שמונה אלבומי מוסיקה יהודית, האחרון הוקלט בארץ בהפקה ישראלית, כחול לבן.

השירים של שמואלי (54) עממיים, חמים ומתחברים לכל אחד. האישיות הישראלית של סנדי באה לידי ביטוי בלחנים, בעיבוד ובביצוע הלהיטים הרבים שלו. לעיתים קרובות ניתן לשמוע בתחנות הרדיו, להיטים ותיקים שלו שהפכו לנכסי צאן ברזל כמו "שבת שלום" המפורסם ושירים נוספים המזדמזמים להם כמעט מעצמם. שמואלי אומנם מתגורר בניו יורק, אך חי ונושם את המולדת כל הזמן. "החברים והמשפחה שלי גרים פה, אני מחובר לכל מה שקורה בארץ פוליטית, חברתית ואומנותית, שומע חדשות מהארץ בעברית ועוקב מקרוב אחרי כל מה שקורה, למעשה", מסביר שמואלי, "אני אומנם חי בגלות אבל מדבר ושר עברית..."

באלבום החדש "כי טוב" אחד עשר רצועות מגוונות של שירים מקוריים ושירים מן המקורות, כולם פרי עטו של סנדי שמואלי, את העיבודים וההפקה חולקים יחד שמואלי ואשר לוגאסי, מוסיקאי ישראלי בעל אולפן הקלטות בצפון.

לפרנסתו, עובד שמואלי כמנהל מוסיקלי במוסדות יהודיים וקולג'ים בניו יורק. הוא מפיק הצגות ואירועים וכן מדריך ומלמד את המקהלות באותם מוסדות. הוא מתמחה בשירה יהודית, חסידית ומסורתית בשלל סגנונות המוסיקה המעודכנים ביותר, מופיע בכל ערב בשמחות ואירועים ונחשב ליוצר פורה בתחום המוסיקה היהודית, בת זמננו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד